9700

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Juuwtje
Maar dat is vast geen Aopen want die zij 150 bij mij in Apeldoorn

Als je goed kijkt zie je dat het om dezelfde kaart gaat als die jij omschrijft. Hij kost bij alternate trouwens ook gewoon 150. Er zit veel verschil in de prijzen...

Ook al doe je er spellen bij (heb je misschien een iets concretere omschrijving dan 'vet veel'??), ik denk toch dat je iets lager moet gaan zitten. Hoe oud is die kaart??
 
Geplaatst door meelman


Als je goed kijkt zie je dat het om dezelfde kaart gaat als die jij omschrijft. Hij kost bij alternate trouwens ook gewoon 150. Er zit veel verschil in de prijzen...

Ook al doe je er spellen bij (heb je misschien een iets concretere omschrijving dan 'vet veel'??), ik denk toch dat je iets lager moet gaan zitten. Hoe oud is die kaart??

Ik vind €125 een goed bedrag. Niet dat ik geintresseerd in ben ofzo.....
 
Maar wel bedankt want daar heb ik wat aan.
Maar scheelt een 2400 nou veel van een 2200 of nie?
 
Geplaatst door Juuwtje
Maar scheelt een 2400 nou veel van een 2200 of nie?
??


Bedoel je 4200 en 4400? In dat geval scheelt het vrij weinig.
 
Laatst bewerkt:
Neee een AMD athlon, ik ben nie dom hor!
ik ga upgraden maar scheelt een 2200+ veel van een 2400+
 
Geplaatst door Juuwtje
Neee een AMD athlon, ik ben nie dom hor!
ik ga upgraden maar scheelt een 2200+ veel van een 2400+

et stond er vaag in je vorige reply.

Maar van een 2200+ naar een 2400+ heeft geen nut. Die 200+ erbij maakt niet veel uit meer. Kijk dan uit naar een 2600+ of hoger.
 
Ow, ok. Je had nog niet eerder verteld dat je ook je processor wil upgraden. Dus snapte ik hem niet helemaal, maar goed.

Die upgrade is eigenlijk zinloos. Maar waarom zou je een 2200+ willen upgraden? Waarvoor kom je rekenkracht tekort? Ik denk dat als games traag gaan dat dat vooral aan de graka ligt.
 
Sorry dat ik zo vaag doe dan
Maar ik heb nu een 1600+(zie systeem)
en ik wil upgraden en nu was de vraag of 2200 en 2400 veel uitmaken van elkaa
En wtf is graka
 
Geplaatst door Juuwtje
Sorry dat ik zo vaag doe dan
Maar ik heb nu een 1600+(zie systeem)
en ik wil upgraden en nu was de vraag of 2200 en 2400 veel uitmaken van elkaa
En wtf is graka

Ik dacht juist dat je al een 2200+ had...Maar goed, dan is et wel nuttig idd. ga dan als et even kan naar de 2400+.

Wat voor je moederbord heb je?
 
Geplaatst door Juuwtje
Sorry dat ik zo vaag doe dan
Maar ik heb nu een 1600+(zie systeem)
en ik wil upgraden en nu was de vraag of 2200 en 2400 veel uitmaken van elkaa
En wtf is graka
Graka = Grafische kaart (videokaart) ;)

Neej, een 2200 of 2400 maakt niet veel uit. Het is gewoon hoeveel geld je wilt uitgeven. Hoe sneller de processor, hoe meer je per mHz gaat betalen. Dus moet je de proc kopen die voor jou en je portemonnee de goede balans heeft tussen prestatie en prijs. (Voor mij is dat de 2100+)
 
hoezo niet?? Op welke vraag wil je een antwoord?
 
OOOOHHHWWWW
ikga mijn 1600+ upgraden, mijn vraag is scheelt 2200+ veel met 2400+.
Trouwens waarom ikk een 2400\2200 wil is omdat die 266 fsb heeft en mijn moederbord ook alles hoger dan 2400+ heeft 333 hmz fsb
 
????

Geplaatst door meelman
Neej, een 2200 of 2400 maakt niet veel uit. Het is gewoon hoeveel geld je wilt uitgeven. Hoe sneller de processor, hoe meer je per mHz gaat betalen. Dus moet je de proc kopen die voor jou en je portemonnee de goede balans heeft tussen prestatie en prijs. (Voor mij is dat de 2100+)
Wat extra uitleg: (de prijzen komen uit de pricewatch)

We gaan er vanuit dat een 2400 daadwerkelijk 9% sneller is dan een 2200, aangezien de XP-ratings van AMD redelijk kloppen.

2200: (tray) €97
2400: (tray) €121

Hij is dus in verhouding duurder. Dan moet je voor jezelf afwegen of je 9% snelheidswinst een prijsverhoging van 24% waard vindt...

Trouwens waarom ikk een 2400\2200 wil is omdat die 266 fsb heeft en mijn moederbord ook alles hoger dan 2400+ heeft 333 hmz fsb
http://www.qdi.nl/support/CPUQDISocketA.htm
een 2.6 kan dus ook. Maar let op: 1.65 volt. Even kijken of je mamaplank dat ondersteunt. Vermoedelijk wel... Wat voor een heb je?
 
NEE IK BEN ERACHTER!
het wordt die 2400+
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om van een 1600+ een 1900+ te maken duz wordt een 2400+ iets van een 3000+
GRAPPIG WOORD MAMMAPLANK HAHAHA
 
Geplaatst door Juuwtje
NEE IK BEN ERACHTER!
het wordt die 2400+
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om van een 1600+ een 1900+ te maken duz wordt een 2400+ iets van een 3000+
GRAPPIG WOORD MAMMAPLANK HAHAHA

Goede keuze!
 
Geplaatst door Juuwtje
NEE IK BEN ERACHTER!
het wordt die 2400+
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om van een 1600+ een 1900+ te maken duz wordt een 2400+ iets van een 3000+
hoe heb je dat gedaan? Overclocken of gewoon niet goed kijken??
 
HUH?? weet je dat nie
gewoon in het bios scherm het voltage opgooien, als ie maar onder de 50 graden blijft
 
Geplaatst door Juuwtje
HUH?? weet je dat nie
gewoon in het bios scherm het voltage opgooien, als ie maar onder de 50 graden blijft
overclocken dus...

Ik denk dat je beter een 2100+ kunt kopen. Een stuk goedkoper en hij is vermoedelijk nog verder te overclocken dan een 2400...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan