9700pro installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickenannemiek

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
Moet ik mijn oude videokaart (Ti4200) eerst nog deinstalleren of wat, voordat ik mijn "nieuwe" 9700Pro in steek? Heb XP Home, Pentium 4

en

Bij installatie van een zo oude videokaart 9700Pro, nu in 2006, welke driver moet ik waar best vandaan halen?

De nieuwste Catalyst-versie 6.3 (gewoon hier op Helpmij)? Of geeft dat problemen met zo'n oude kaart?

Of beter een oudere versie? En is dan aan een oudere versie nog te komen?

Bedankt voor je info!

Ik ga het deze week uitproberen. Ik had gelezen dat de pc soms XP niet meer wilde opstarten na installatie van de laatste Catalyst bij een 9700Pro en dan steeds bleef herstarten.

Inderdaad is het verstandig even de oude drivers te de-installeren, dan je de oude kaart eruit halen en de nieuwe plaatsen. na het opstarten de nieuwe kaart driver installeren.

Zeker de vorige drivers verwijderen omdat ze niet vd zelfde chipsetfabrikant komen. Je oude kaart komt van nvidia en de nieuwe van ATI. Deze zouden voor conflicten kunnen zorgen. Moest je vorige kaart ook vandezelfde chipsetfabrikant gekomen zijn dan mocht je de drivers laten staan.Voor de installatie zie eerdere posts.

Crash ook bedankt!

En...
Gaat deinstallatie van de drivers van de Ti4200 via conf.scherm en Software?

Groet, Dick

Ik denk het wel, anders kun je via Apparaatbeheer . beeldscherm adapters de installatie ook nog ongedaan maken. Mocht je de driver niet via Configuratiescherm > software kunnen verwijderen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan