9700pro of fx5600? wat is sneller en beter?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ojan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ojan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Hallo,

Ik heb contact met iemand die eventueel bereid is om zijn Abit Siluro FX5600 256Mb te ruilen voor mijn Hercules 9700PRO (de rooie met de koelvinnen en 128? ram...). Nu is mijn vraag of dit een goede keuze is voor mij om te doen. Het spreekt vanzelf dat ik een groot liefhebber ben van games, DUS:

Welke kaart is het snelst?
Welke kaart biedt de meeste compabiliteit?
Wat moet ik nog meer weten???

Ik heb me met google al suf gezocht, maar er zijn weinig of geen reviews te vinden van die kaart. Ik weet wel dat die siluro ongeveer 200euro kost en mijn 9700pro kost nog steeds 319 euro... De reden waarom ik mijn 9700pro eigenlijk weg wil doen is omdat ik er veel driverproblemen mee heb. Je moet constant de laatste drivers, en ook de laatste patches downloaden voor de games...

HELP! enne bedankt!!!

artikkel-ingress.jpg

De Abit Siluro FX5600 256Mb ram...

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=383&page=1

en klik links in het vak (inhoudsopgave) op een van de rode vierkantjes. (Interessant leesvoer !)

m.a.w. "Ik" zou hem zijn kaart lekker laten houden................. ;) :D

ps. ik weet dat het merk niet overeenkomt, maar dat mag voor de aan boord aanwezige chip geen naam hebben..........

Laatst bewerkt:
Ok! Mijn 9700pro is stukken sneller, en houden dus! Wel spijtig van die driverproblemen... Wanneer gaan ze bij ati eens leren om direct deftige drivers bij hun kaarten te steken? Momenteel zitten ze met catalyst aan 3.4?

johan

Je zou wel heel dom zijn als je je Radeon9700pr gaat ruilen tegen een FX5600-tje......Nou snap ik waarom de persoon in kwestie hier wel toe bereid is. :D

Ze zeggen niet voor niets:

Waar er twee gaan ruilen, komt er een aan het huilen.

geen twijfel hebben wie er zou gaan huilen, driverprobleem word ooit wel opgelost hoop ik.

Groeten Oossie

Die FX kaarten zijn niet weg te branden.
Behalve de FX 5900 ( Ultra ).
Daar hebben ze de data bus aangepast 128 > 256.

allemaal bedankt voor jullie reaktie, maar het blijft wel MEGA BALEN! Een kaart die ik (toen toch) 435euro betaald heb, en telkens ik een ander spel speel is er veel kans toe dat ik patches mag gaan zoeken...

Dat vindt ik (gezien de prijs van de kaart) wel onvergeefelijk!

Heb je toch een rare kaart en drivers. Heb hier een gewone 9700, en nog NOOIT heb ik een of andere patch moeten downloaden om een spel te kunnen spelen....

Geplaatst door phantomtwister
Heb je toch een rare kaart en drivers. Heb hier een gewone 9700, en nog NOOIT heb ik een of andere patch moeten downloaden om een spel te kunnen spelen....

Precies. Heb zelf een 9700Pro met Catalyst-versie 3.9 en ik ben zowat de enige waar Call of Duty het op doet zonder ook maar één crash/fout etc. De meesten hebben problemen met 3.9 en meneer Melvin lekker niet. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan