98 over xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

barrry

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2002
hoi ik draaide onder 98 en ik heb er windows xp pro op gezet maar die herkent mij modem niet
dus ik wil weer 98 er op zetten dan doet teminste alles het weer kan ik die er zo overheen zetten of gaat dat niet

Welk modem heb je? Misschien gaat het sneller als we drivers voor xp voor je gaan zoeken.

Geplaatst door barrry
hoi ik draaide onder 98 en ik heb er windows xp pro op gezet maar die herkent mij modem niet
dus ik wil weer 98 er op zetten dan doet teminste alles het weer kan ik die er zo overheen zetten of gaat dat niet

Als je een upgrade hebt gedaan kan het dat je terug kan naar je vorige besturingssysteem, dan moet je ff kijke bij software, ik weet het niet zeker hoor.
Maar inderdaad je kan beter je modem aan de praat krijgen dan 98 er weerop zetten.

Geplaatst door Tanja1968
Goed idee:thumb: Hier te downloaden http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Ik denk dat het modem wel aan de praat te krijgen is (tenzij hij heel oud is en echt niet herkend wordt door xp) Dat lijkt me een makkelijkere oplossing dan win98 er weer opgooien.

Als xp op de pc draait zal het modem ook niet oud zijn denk ik, want in nieuwe mobo's zitten geen isa sloten. ja toch?

Laten we hopen dat Barrry snel met het verlossende antwoord komt. Nu weten we nog niets:D En wie heeft het over een nieuw moederboard?;)

Laatst bewerkt:
Zoals je in het begin hebt kunnen lezen is XP er zelf opgezet en draait het en het enige probleem is dat het modem niet gevonden wordt. Dus het modem kan best een jaar of wat oud zijn

ja oke misschien wel, maar aida pakt toch ook wel oudere modems?

antwoord

hoi ik ga het even probeeren met dat progamatje
jullie hooren het vandeweek
al vast bedankt

Re: antwoord

Geplaatst door barrry
hoi ik ga het even probeeren met dat progamatje
jullie hooren het vandeweek
al vast bedankt

vandeweek? Programma is ca 2 mb:D Maar goed. We wachten het af.

antwoord

ik heb toch 98 er over gezet en hij draait weer lekker
meschien dat ik het later nog eens probeert met xp

Geplaatst door m@rio

Hoeveel intern geheugen heeft hij nu dan? Kan het nl nergens terug vinden

Haha ik oo niet , maar meestal ligt het wel aan de hoeveelheid geheugen, onder 128mb draaide hij bij mij eerst slech en nu met 512 perfect :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan