9800 gx2 probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees de grote

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Hoi,

Ik heb net een nieuwe computer. daarin zit een 9800 gx2. Super kaart, alles doet het goed...

alleen is er een ding waar ik me een beetje aan erger. als ik bijvoorbeeld crysis opstart, dan krijg je eerst van die filmpjes van EA enzo. nou zodra die komen begint hij super herie te maken. en als ik bijvoorbeeld gewoon in het menu zit, bij simpele dingen herrie...

maar zodra ik crysis echt speel, ECHT SPEEL dan maakt hij het kabaal NIET... dus het is niet zo dat het komt omdat hij druk bezig is...

Ik heb het ook met mijn favoriete MMORPG... Guild Wars... maar dan gewoon in het spel... ik denk dat er iets mis is met een driver ofzo... maar volgensmij heb ik die al helemaal uptudate...

het is een soort van hoge piep achtige toon...

herkent iemand dit probleem?

Niet heel erg, maar het is fijn om gewoon in rust de cinematics van crysis en andere spellen te kunnen kijken :P

hier nog iemand anders met hetzelfde probleem: http://www.tomshardware.co.uk/forum/251626-15-making-weird-noises-crysis-cutscenes

kan op google niets er verder over vinden...

ow, graag geen vragen van: weet je zeker dat het je hardeschijf niet is? ik weet het verschil tussen een videokaart en een hardeschijf wel :P

Laatst bewerkt:
Ja heb dit ook met filmpjes bij crysis en een paar andere games (GTX260).
Ga der maar van uit dat normaal is.

Ik had dit namelijk ook met m'n 8800.

Het wordt bij mij wel mider als de kaart warm is. BV na half uurtje / uurtje goed gamen

aah oke, dus het is normaal. vond het gewoon wat vreemd dat hij onder de filmpjes kabaal maakt maar onder de game zelf niet :P

het wordt niet minder bij mij... maar goed het is alleen in de filmpjes...

bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan