9800 gx2videokaart word niet herkend door windows7 zelfs niet in device manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Als ik mijn 9800 gx2 alleen in de computer plaats doet ie het prima in beide pci-e sloten.

Maar als ik mijn 5770 Ati kaart er ook bij zet dan word de 9800 gx2 niet herkend door windows,zelfs niet in device manager. kan dus ook geen driver installeren want de kaart kan niet gevonden worden en de installatie word afgebroken.

Heb de kaarten van pci-e slot verwisseld maar geen succes.. onafhankelijk doen ze het allbij prima ,maar zodra ik ze alle twee in de pci-e slots steek word alleen de Ati kaart herkend.:evil:

Je kan ook geen twee verschillende kaarten tegelijk gebruiken. Zeker geen Nvida en ATI door elkaar.

Bedankt voor je reactie.

Maar had in mijn (oude) Evga 780i moederbord ook een kaart van nvidia en een kaart van Ati zitten..daarop had ik mijn 3 monitoren aangesloten 2 via dvi (nvidia) en 1 via mijn 4870x2 dvi.

Dat ik de physics niet kan gebruiken van de Nvidia snap ik maar waarom de kaart niet in mijn device manager opduikt als vga of ? is mij een raadsel.

Lijkt mij erg sterk, tenzij je met een hybrid moederbord te maken had

Zoals ik al aangaf had ik een Evga 780i moderbord en die zijn volgens mij niet hybride?

Maar goed zoals je al eerder aangaf is het dus niet mogelijk om een kaart van Nvidia en een kaart van Ati samen te laten draaien heb ik dat goed?

Zoja bedankt voor de reactie en hulp dat spaart me weer een hoop ergenis waarom ik die kaarten niet samen aan de gang krijg :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan