9800GTX in de kast ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hi,

Ik wil een 9800GTX gaan kopen. Maar. ik ben bang dat hij straks niet in mijn kast past!
Past Deze kaart

in Deze kast

Is dit een goede kaart btw :P ?

Groet,Alex :thumb:

Laatst bewerkt:
volgens mij moet dit kunnen
het is wel een enorme kaart
en een mooie kast
maar weet niet zeker of hij er in past
dus wacht nog ff reactie van andere helpmij'ers af

Worden er niet ergens maten aangegeven door zijn grote formaat??
Als je de kast al hebt kan je even proberen. Ik denk trouwens dat hij wel past want als hij daar al niet meer in past waar past hij dan wel in? Mischien iemand met deze kaart? kan die mischien even meten.. :p

ps. topkaart!!

Mvg Phantom!

Worden er niet ergens maten aangegeven door zijn grote formaat??
Als je de kast al hebt kan je even proberen. Ik denk trouwens dat hij wel past want als hij daar al niet meer in past waar past hij dan wel in? Mischien iemand met deze kaart? kan die mischien even meten.. :p

ps. topkaart!!

Mvg Phantom!

Ik heb de kast nog niet, ik denk dat het wel moet passen, het heeft volgens mij de zelfde afmetingen als de 8800GTX, alleen een grotere fan volgens mij, ik ga het denk ik dan gewoon proberen, moet lukken, tenzij iemand nog zegt dat het niet past ?? :confused:

en is een 600 watt OCZ voeding dan wel genoeg ?

Laatst bewerkt:
een goede 520/550 watt is al genoeg en die 600watt van ocz is ZEKER voldoende en dat is nog een mooie voeding ook:thumb:

(correct me if i'm wrong)

toch ondank alles bijft de 8800gtx een bettere keuzen.
maar moet passen hoor.

toch ondank alles bijft de 8800gtx een bettere keuzen.
maar moet passen hoor.

het enigste verschil met een 8800gtx en de 9800gtx is dat de 8800gtx een grotere geheugenbus heeft :384 en de 9800gtx 256 heeft maar onder het gamen zal je het verschil bijna tog niet merken... en meestal is nog steeds de 8800gtx duurder dan de 9800gtx... dus ik denkt tog dat de 9800gtx een betere keuze is:thumb:

het enigste verschil met een 8800gtx en de 9800gtx is dat de 8800gtx een grotere geheugenbus heeft :384 en de 9800gtx 256 heeft maar onder het gamen zal je het verschil bijna tog niet merken... en meestal is nog steeds de 8800gtx duurder dan de 9800gtx... dus ik denkt tog dat de 9800gtx een betere keuze is:thumb:

9800 is duurder Maar sneller geklokt !!

de 8800GTX heeft 768mb geheugen, de 9800GTX 512

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan