9800gtx sli draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cybernaab

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2008
Goedendag,

Ik heb zojuist mijn 9800gtx binnen gekregen.
Nu wou ik deze in sli draaien maar heb hier maar 1 sli brug liggen red ik het hiermee of moeten er perse 2 op?
Ik zag meerdere plaatjes van de 9800gtx en die hadden allemaal maar 1 bruggetje erop.

1 bruggetje voor 2 kaarten is genoeg hoor. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is een enkel bruggetje genoeg.

1 bruggetje voor 2 kaarten is genoeg hoor. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is een enkel bruggetje genoeg.

Hij draait er nu wel op.
Ik dacht dat die 2de alleen voor 3 weg sli was?

Het gaat mij erom dat ik geen prestatie verlies heb.
Ik heb geprobeerd het op te zoeken maar het enigste waar je op uitkomt is die 3weg sli.

Alvast bedankt.:)

Ik zit met een groot probleem nu.
Ik kreeg hem maar niet in sli modus toen keek ik op de verpakking van mij moederboard zag ik staan crossfire supported !@$#%*!!!:evil::mad:

Bij de specs van het moederboard stond wel dat het een sli supported versie was.
Na wat googlen kwam ik tot de conclusie dat het p5k moederbord alleen crossfire ondersteunt.
Ik heb dus een ander moederboard nodig.
Welke raden jullie mij aan? ik heb ongeveer 100euro ervoor over.
Het moet socket 775 hebben ddr2 van 1066 aankunnen en een fsb van 1300 aan kunnen.
Oftewel mijn corsair dominator 4gb 1066mhz moet erin kunnen en een e8200/e8400 moet erop kunnen draaien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan