_restore

• Onderwerp starter Onderwerp starter Toni
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Toni

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Hoala

Ik heb een computer met weing hs ruimte
nu is er een map _restore ,vorige week was ie nog 700Mb en nu 1,2 Gb, beetje vervelend dus want er staat ook nix over in de helpindex.
Weet iemand misschien of het normaal is of dat ik die map kan wissen (als ik dat probeer dan zegttie dat het bronbestand in gebruik is)

:thumb:laterz

Welkom op Helpmij.:)

De map die je aangeeft is van systeemherstel.
Je zal bij de instellingen van systeemherstel moeten kijken.
Hier de ruimte die systeemherstel mag gebruiken kleiner zeeten.

Okey weet je misscien ook waar ik die instellingen kan vinden?Het probleem is al weer erger geworden, De schijf is vol en ik kan geen bestanden meer verwijderen omdat ie nokkievol is:mad:

Gooi de mappen "temp" en "temporary internet files" leeg.
Ik weet niet precies waar de instellingen van systeemherstel bij WinME zitten.
Bij WinXP[b/] zitten deze bij:
Deze computer>eigenschappen>systeemherstel.

Heb het nog niet kunnen vinden dus dat wordt formateren:evil: denkik

Geplaatst door Toni
Heb het nog niet kunnen vinden dus dat wordt formateren:evil: denkik
Dat is echt niet nodig.
Maak de ruimte in ieder geval kleiner door bij "Deze computer->Eigenschappen->Prestaties->Bestandssysteem->Vaste Schijf het schuifje bij: "benodigde schijfruimte voor systeem herstellen" zo dicht mogelijk bij "laag"te zetten

Helemaal uitzetten is eigenlijk het best. Dat gaat niet zomaar; maar kan wel. Zelf gebruik ik een freeware progje, dat SRRP heet: System Restore Remover Pro. Het werkt feilloos voor ME. Spaart trouwens ook geheugen. Allemaal overbodig windows gedoe, back-ups moet je toch maken. Er zit trouwens ook een hinderlijke bug in. Bovendien: een virusscanner kan er niet bij, maar System Restore bewaart de virussen wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan