A Duplicate Name Exist On The Network

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miele82

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Hallo,

probleempje! Ik heb hier een pc, die logt bij een herstart normaal automatisch in en vraagt dus niet om een wachtwoord. Vanmorgen ineens wel en nu kom ik er dus niet in. Wanneer je de pc opstart, komt hij bij het inlogscherm. Hier staat administrator en moet ik een wachtwoord invullen. Ik zie niet het veld waar het domein in moet staan, ook niet wanneer ik op opties klik. Ik heb alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd en hem ook al via een tooltje in DOS gereset, maar dit werkt ook niet. Ik kan er nog steeds niet in.

Hij geeft ook steeds een melding bij het opstarten:

A Duplicate Name Exist On The Network

Ik weet dat dit wil zeggen dat er een pc met dezelfde naam op het netwerk moet zijn, ik weet echter 100% zeker dat dit niet het geval is. Er is geen pc bijgekomen de laatste maanden, geen pc hernoemd en ook heeft dit nog nooit eerder voor gekomen.

Wanneer ik de naam van de pc ping, krijg ik een reactie van de pc. Zodra ik deze uitzet een time-out. Ook als ik een nieuwe ping start krijg ik een time-out. Zou er een andere pc zijn met dezelfde naam, dan zou deze een reactie moeten geven of zie ik dit verkeerd?

Graag enige reactie, als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Alvast bedankt.

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan