A-station snapt floppy niet!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter errel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

errel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Ik heb 'n computer van 'n jaar oud en gebruik nu voor 't eerst het diskettestation om iets van m'n oude computer over te zetten. Echter, de computer zegt steeds dat er geen schijf in zit. Heb 't met meerdere schijven geprobeerd, maar hij blijft hetzelfde zeggen. Ik heb bij apparaatbeheer gekeken, daar staat dat het apparaat goed werkt en de probleemoplosser van windows kan ook niets vinden. Nu snap ik 't dus niet meer....Weet iemand wat hier aan de hand is?

groet van Errel

Welkom op Helpmij.

Is de pc een zelfbouw, of een compleet systeem gekocht in de winkel?
Je weet zeker dat de floppies die je gebruikt goed werken? Deze doen het ook in een ander systeem?

De computer is in de winkel in elkaar gezet en de floppies doen het in de oude computer wel....

Je hebt geen garantie meer zeker?
In dat geval zou ik even de kast kijken of de kabel van de floppy drive naar het moederbord goed aangesloten zit.
Hoe dat precies aangesloten zit lees je hier.

kijk aan! We hebben nog 2 jaar garantie, even de winkel bellen dus. In ieder geval bedankt voor je reactie!

groet van Errel

Denk dat verstandig is om de oude A drive even in de nieuwe PC te zetten,en dan al je Floppys effe op de HD zet.

De lees/schrijf kop van de oude zal wat anders staan dan de nieuwe waardoor de oude Floppys niet goed gelezen worden:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan