Ik heb deze week een nieuwe pc gekocht, zelf samengesteld.
Nu krijg ik als ik mijn pc opstart rechts onder in beeld twee error codes te zien: C9 en A2.
Ik heb geen idee waar deze codes voor staan, maar ik wil er graag vanaf.
Ook doet mijn GPU het niet in mijn pc. Als ik hem aansluit dan krijg ik geen beeld en gaat mijn monitor in slaapstand, en wanneer ik hem verwijder dan heb ik wel gewoon beeld. Waar kan dit aan liggen? is de GPU een DOA? De fans draaien wel en er brandt ook een LED.
Nog één laatste probleem, wanneer ik met de bijgeleverde CD van mijn moederbord alle drivers installeer, start mijn pc niet meer op. Pas wanneer ik weer een verse installatie doe start hij weer op.
Wel erg jammer al deze fouten, aangezien ik juist 900 euro uitgaf om geen problemen meer te hebben met mijn pc.
Mijn setup:
Moederbord: MSI Z87M-G43
BIOS: Latest Official (2.2)
Processor: Intel Core i7 4770K @3,5 GHz
RAM: Corsair Vengeance 2 x 4 GB DDR3 1600 MHz
GPU: Palit GeForce GTX 760 JetStream 2GB
ROM: 2 x 1 TB Western Digital HDD's
PSU: Corsair CX600M 600W
PCU Koeling: Corsair Hydro Series H80i
Case: Corsair Carbide Series 200S
Nu krijg ik als ik mijn pc opstart rechts onder in beeld twee error codes te zien: C9 en A2.
Ik heb geen idee waar deze codes voor staan, maar ik wil er graag vanaf.
Ook doet mijn GPU het niet in mijn pc. Als ik hem aansluit dan krijg ik geen beeld en gaat mijn monitor in slaapstand, en wanneer ik hem verwijder dan heb ik wel gewoon beeld. Waar kan dit aan liggen? is de GPU een DOA? De fans draaien wel en er brandt ook een LED.
Nog één laatste probleem, wanneer ik met de bijgeleverde CD van mijn moederbord alle drivers installeer, start mijn pc niet meer op. Pas wanneer ik weer een verse installatie doe start hij weer op.
Wel erg jammer al deze fouten, aangezien ik juist 900 euro uitgaf om geen problemen meer te hebben met mijn pc.
Mijn setup:
Moederbord: MSI Z87M-G43
BIOS: Latest Official (2.2)
Processor: Intel Core i7 4770K @3,5 GHz
RAM: Corsair Vengeance 2 x 4 GB DDR3 1600 MHz
GPU: Palit GeForce GTX 760 JetStream 2GB
ROM: 2 x 1 TB Western Digital HDD's
PSU: Corsair CX600M 600W
PCU Koeling: Corsair Hydro Series H80i
Case: Corsair Carbide Series 200S
Laatst bewerkt: