A2 formaat in word??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Allo Allo,

weet iemand of het ook mogelijk om in Word een pagina op te delen in 4 vierkantjes (oftewel A6 formaat?)
Ik krijg het met geen mogelijkheid kleiner dan A5 formaat, maar misschien zie ik wat over het hoofd??

Groet'n

heinikken

Een blad van formaat A6 kan je wel vinden in bestand - paginainstellingen - papierformaat (je kan het trouwens ook zelf opgeven dat formaat), maar om er 4 op één A4 te krijgen ?? Je zou wel je blad kunnen opzetten in A5, liggend, en dan je blad indelen in twee kolommen en bij het afdrukken opteren om twee bladzijden per pagina af te drukken ?
(offtopic)(en niet verzenden per e-mail als er eurotekens in staan hé !?)

bedankt, dankzij jouw tip weet ik eindelijk waar ik moest zoeken. Er staat (bij mij in iedergeval) geen A6 standaard bij de pagina instellingen, maar inderdaad, die kan je ook zelf ingeven.
Dus om jou tip even iets aan te passen: het is dus nog makkelijker om je pagina in te stellen op A6 formaat, en dan bij het afdrukken te kiezen (opteren) voor 4 pagina's op 1 vel. (offtopic)(en nee er staan geen eurotekens in :-) )

Klopt, gaat ook (ik heb het geprobeerd).
Alleen vind ik het raar dat je het A6 formaat niet kan instellen, je kan bij paginainstelling - papierformaat toch kiezen uit een lange rij mogelijkheden (of heb je geen vervolgkeuzelijst ??).
In elk geval veel plezier;
Jo

dit is heel gek.... gister was die lijst vrij beperkt (vnadaar dat ik het zelf moest instellen), maar ik kijk nu nog een keer en staat er inderdaad een langere lijst, met verscheidene A en B formaten.
Ik ga fijn spelen met m'n A6-jes.
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan