A2 racer 3 duitsland

Status
Niet open voor verdere reacties.

I aM jEroEn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Het menu en zo start maar als ik een race wil doen krijg ik een unhandled exeption.
Hoe moet ik dit fixen???....

Staat er nog meer bij "unhandled exeption"?

Je lijkt zowat bij alle spellen een probleem te hebben.:8-0:

Al eens alle drivers verwijdert en opnieuw geinstalleert?
DirectX geupdate?

A2 racer 3 duitslands

Nope er staat alleen unhandled exeption.

(En dat van je hebt zowat bij alle spellen broblemen,ik zoek gewoon hulp voor de spellen die het niet doen.
van 100 spellen vraag ik voor 3 á'4 spellen hulp nodig dus is dat zo erg???....)

Het was niet kwalijk bedoelt hoor.;)
Helpmij.nl is er juist om problemen op te lossen.
Het viel me alleen op nu je met een aantal spellen een probleem hebt.

A2 racer 3 duitslands

Ohw okey maar nu effe terug naar het topic,wat moet ik nou doen om het te laten werken????!!!...

ik heb ook a2 racer duitsland.
maar bij mij doet hij het ook niet.
onder windows 98 draait hij wel.

brits

Welke os heb je? Ik heb dat spel nooit onder 2000 en xp werkend gekregen.

A2 racer 3 duitslands

Ik had eerst windows me erop staan ,toen deet ie het maar nu .... niks!!!!!

Re: A2 racer 3 duitslands

Geplaatst door I aM jEroEn
Ik had eerst windows me erop staan ,toen deet ie het maar nu .... niks!!!!!

Dus nu heb je XP?

Je kan nog de ''compatibiliteitsmodus'' proberen :)
Anders helaas maar dan werkt ie gewoon niet onder XP :(

Dit kan volgens mij alleen in XP. Maar druk met rechtermuisknop op het spel dan eigenschappen dan Compatibiliteit en de rest wijst vanzelf :)

Als het niet lukt kan je nog even op dedavilex site kijken. Ik geloof dat als je je registreert je ook het 1 en ander kan downloaden dus misschien zit er een patch voor Win XP bij :)

Laatst bewerkt:
A2 racer 3 duitslands

K'heb alles gedaan maar hij doet het nog steeds niet vet kL*t*n

Dan zal het wel aan XP liggen. Op de Davilex site stond ook alleen maar 95/98 als OS :(

Het antwoord van Davilex:

Het programma werkt niet onder Windows XP. Wat kan ik daar aan doen?

Dit programma is ontwikkeld voor Windows 95/98/ME. Het is nooit getest onder Windows NT/2000/XP.
Microsoft heeft het besluit genomen om Windows 95/98/ME, wat voornamelijk in de thuis-sfeer gebruikt werd, niet verder te ontwikkelen. Windows XP Home wordt weliswaar gepresenteerd als de opvolger van Windows 98/ME maar is dat niet. Windows XP is gebaseerd op de technologie van Windows NT. Veel programma’s die zijn ontwikkeld voor Windows 95/98/ME werken onder anderen niet onder Windows XP omdat de aansturing van de hardware onder Windows NT radicaal verschilt van die waarop Windows 95/98/ME de hardware aanstuurt.

Wij onderzoeken nog de mogelijkheid om de problemen met het nieuwe besturingssysteem op te lossen maar inmiddels is duidelijk dat dat voor veel programma’s betekent dat ze helemaal opnieuw ontwikkeld zullen moeten worden. Een patch of update is in die gevallen geen mogelijkheid.

A2 racer 3 duitslands

Het ligt er niet aan welke windows je hebt want A2 racer 3 Engeland doet het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan