A2 racer 3 en vista home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmedgirltjah

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Weet iemand hoe deze twee samen kunnen gaan?
Ik heb namelijk A2 racer 3 (europa tour) geinstalleerd, maar hij doet het niet. Hij geeft op het eind van de installatie aan: Om DirectX 3 te gebruiken in NT heeft u minimaal Nt 4.0 nodig met Service Pack 3. Bij u werd service pack 2 gedetecteerd. Als ik dan toch het spel opstart kom ik bijna tot spelen toe, maar de laatste keer start drukken zorgt ervoor dat hij afsluit met de boodschap Unhandled exception! Ik heb hem ook al bij compatibiliteit op windows 98 gezet en op windows nt 4.0 (service pack 5) gezet, maar ook dan loopt hij op een gegeven moment vast.
Iemand anders suggesties??:)
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe deze twee samen kunnen gaan?
Ik heb namelijk A2 racer 3 (europa tour) geinstalleerd, maar hij doet het niet. Hij geeft op het eind van de installatie aan: Om DirectX 3 te gebruiken in NT heeft u minimaal Nt 4.0 nodig met Service Pack 3. Bij u werd service pack 2 gedetecteerd. Als ik dan toch het spel opstart kom ik bijna tot spelen toe, maar de laatste keer start drukken zorgt ervoor dat hij afsluit met de boodschap Unhandled exception! Ik heb hem ook al bij compatibiliteit op windows 98 gezet en op windows nt 4.0 (service pack 5) gezet, maar ook dan loopt hij op een gegeven moment vast.
Iemand anders suggesties??:)
Alvast bedankt!
Ik kan me herinneren dat ik dat spel wel eens op een oude XP computer heb gezet en het daarop zelfs niet werkt.

Grachtenracer van de zelfde uitgever Davilex is een vergelijkbaar spel, werkt bij mij zelfs niet in XP, laat staan Vista.

Compatibility modus werkt meestal niet.

dus eigenlijk zou ik dit spel niet meer kunnen spelen...?
jammer... was één van de leukste race spellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan