A2 Racer 4 3D-Kaart probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
336
hoi,

onlangs wou ik A2 Racer 4 eens spelen met de 3D-Kaart optie. ik heb het dus geinstalleerd op windows 98 (virtual PC) en dat lukte succesvol. ik starte het spelletje na het herstarten van windows 98 en ik starte het racen. maar toen kreeg ik dit nog zelfs voor het laad scherm in beeld kwam:

(C:/work/A2IV/game/prog/CTextureDetailManager.cpp):351 not enough texture memory, at least 1409024 bytes more required.

ik heb al eens geprobeerd om de harde schijf ervan te vergroten, dat lukte en ik heb weer windows 98 geinstalleerd en A2 Racer 4 ook. maar hij vraagt nog altijd 1409024 meer bytes. hoe kan dat?

(ik gebruikte bij de 2 windows 98's DirectX 7.0 (4.07.00.0716)
 
texture memory is videokaart geheugen.. hoeveel is die?

het lijkt erop dat je video kaart het niet kan trekken..
 
Virtual PC simuleert geen 3d kaart...

Gamen in een virtual machine werkt dus helaas niet zo lekker, en het is me nog niet gelukt om het wel te doen (zou sowieso niet zo hard gaan, een hardware 3d kaart simuleren in software)
 
Re:

ohww, zijn er dan nog programma's zoals Virtual PC maar dan met een hogere videokaart?
 
Dat is volgensmij bijna fysiek onmogelijk :p

De virtual machine heeft het al lastig genoeg om low-end hardware te klonen, omdat je met zo'n ding dus elk stukje hardware in je pc laat regelen door alleen je processor... het is gewoon niet te doen om een high-end 3d kaart te laten simuleren op een processor. Probeer voor de gein maar eens een spelletje te doen met software rendering; dat geeft een beetje hetzelfde effect.
 
zoek anders is naar "schijf partioneren"
partioneer dan je schijf en zet op een deel van je harddisk windows 95 ofzo en zet dan A2 racer erop...:D

maar kan hij niet op Windows XP of Vista ik weet niet wat je hebt.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan