A2 Racer CD probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

overv161

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Beste helpmij-ers,

Ik heb A2 Racer laatst nog kunnen vinden in de Bart Smit bij mij in de buurt en na het lang niet gespeeld te hebben stopte ik hem in de computer. De installatie startte gewoon normaal op (zonder enige compatibiliteits dingen) en ik kon het spel volledig installeren. Maar toen het spelen. Toen ik op de snelkoppeling/.exe file drukte stond er dat de cd er niet in zat. Ik controleren, ja de cd zit er echt in! Ik weet zeker dat het een legale cd is. Wat moet ik nu doen?

Voor degene die geen zin hebben om te lezen:
Ik heb A2 Racer De politie slaat terug en ik doe de cd erin en hij zegt dat de cd er niet in zit.

De pc ff opnieuw opstarten met de cd er nog in en eenmaal in Windows, het spel opnieuw opstarten.

Of anders de snelkoppeling ff op de Compatibiliteitsmode van Windows 98 zetten. (als je XP/Vista) gebruikt.

gewoon op OK drukken, je zou normaal kunnen spelen, mocht het toch nog niet werken ga je naar opties, en zet je 3D kaart uit, en zet je het beeld op normaal dan zou hij moeten werken

Als je meer dan 1 CD/DVD station hebt, probeer ze beiden eens.
Misschien kijkt het spel naar een vaste letteraanduiding van het station zoals die was ten tijde van je installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan