• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

A3

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcraket

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2002
Hoi..

ik heb het probleem dat ik geen A3 formaat kan instellen bij het blad. :(

Weet iemand hoe ik dit kan instellen?

bedankt!!! ;)

Volgens mij heeft dat te maken met je printer. Als die geen A3 aankan danzal die optie in Excell ook niet beschikbaar zijn.

Hoi pcraket,

Ik neem aan dat je een printer hebt die A3 papier kan printen
kan overgens ook met
Microsoft Office Document Image Writer of Acrobat printer (die zet het om naar pdf) zodat je het kan opslaan en mailen naar iemand met een A3 printer of bij de printshop het kan uitprinten deze staan beide indien geinstaleert gewoon in het lijstje printers.

maar goed hoe doe je het dan ...
ga naar afdrukken ( CTRL+P) kies de juiste pinter en ga dan naar de eigenschappen van de printer selecteer A3

klik OK en vervolgens op voorbeeld
klik dan niet op afdrukken maar op sluiten of annuleren

ga naar pagina instelingen en zie daar nu staat ie wel in de lijst en bij printvoorbeeld zie je ook dat de lijnen zijn vergroot tot A3

:thumb:

hahaha. Bedankt voor tips, maaaaaaaaaaaaarrrr....

dat is het hem nou juist.. Ik moet voor mijn werk iets in A3 maken, maar heb thuis dus geen A3-printer...

instellen zoals hierboven lukt dus niet...

Er zal toch wel een andere mogelijkheid zijn? Zo beperkt Office zichzelf...

Alvast bedankt

Kun je de printerinstellingen van je werk niet meenemen dan?

Tenzij ze erg benauwd zijn om die mee te geven maar dat lijkt me stug. Het gaat er dus om dat je de printer die je op je werk gebruikt ook thuis installeert. Printen kun je dan niet maar wel de instellingen gebruiken die je op je werk ook hebt.

Hey ,

Microsoft Office Document Image Writer zit volgens mij standaard in het office pakket onder hulpproggramma's(in iedergeval bij office 2003)

je kan dan deze gebruiken en dan zoasl ik al zij de eigenschappen op A3 zetten.

als je dan bij pagina-instellingen op A3 zet kan je deze natuurlijk ook gewoon opslaan in excel en meenemen of mailen naar je werk en daar verder gebruiken en printen

overgens is die van Acrobat ook gratis..alleen moet je even zoeken bij acrobat heb zelf de PROF. versie en daar zat het standaard op.

Hoi pcraket,

zag dat je vraag nog niet op opgelost stond dus heb even voor je gekeken hoe dat programma genaamd is...
dit blijkt de naam CutePDF te hebben en is

op de volgende site geheel gratis te downloaden

http://www.acrosoftware.com

of op www.tucows.com

Heb het net zelf er maar even geinstaleert of het wel aan jou vraag voldoet en dat is geen probleem. de papier keuze maak je in de eigenschappen>>geavanceerd

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan