A5 naar A4 converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Westerink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste vraag:

Het is mogelijk om een A5 brochure in één keer te printen. Alle pag.'s in één keer op de goede plaats. Dat is erg handig. Ik ben vol goede moet begonnen en heb uren werk gestoken in een mooie lay-out op A5 formaat in Word.

Maar nu blijkt dat als ik op A4 formaat print (Een A4-tje met voor twee en achter twee A5-jes) dat de afdrukken op A6 worden geprint, dus een slag kleiner. Om een lang en ingewikkeld verhaal kort te maken. Als ik mijn document van A5 naar A4 kan converteren lukt het wel.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn 56 A5-jes naar A4 kan converteren in Word????:confused:

Met groet,

Jan

Welkom bij de Helpmij!
Het papierpformaat veranderen van A5 naar A4 biedt geen soelaas?
(Eventueel ook nog eerst even verwijderen van pagina / sectie-einden)

Hallo Pasja,

Dat was juist mijn vraag: Als het lukt om het document opgemaakt op A5 formaat naar A4 te converteren, dan weet ik hoe ik het moet printen met mijn systeem om er een A5 brochure van te maken.

Ik wil nog steeds graag weten hoe het moet (!), maar inmiddels na vijf uur:eek: proberen, steeds weer anders enzo, is het me uiteindelijk:thumb: gelukt om de brochure zonder converteren te printen (Yes!!).

Dus de urgentie is inmiddels van de vraag af.

Dank voor je 'welkom'.

Met groet,
Jan

Jan,

dat converteren is toch slechts enkele muisklikken ?

"Bestand", "Pagina instelling", "Papierformaat" en dan bij papierformaat A4 selecteren ipv de bij jou staande A5?

Ja, da's waar maar dan heb ik met enkele muisklikken mijn hele lay-out naar de knoppen. Dat is het punt.

Met groet,
Jan

heb je toevallig een Canon printer (IP serie)

Hier heb je een optie om van een A4 document naar boekje (A5) te kunnen printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan