A5

• Onderwerp starter Onderwerp starter elma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elma

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Graag willen/moeten wij een boekje in A5 formaat maken/printen...... weet iemand toevallig hoe dit te doen?
Wij hebben Word97.
Dank alvast!!:thumb:

In word de pagina in twee kolommen indelen, uitprinten, en dan dubbelvouwen lijkt mij een goede oplossing. Zo worden de meeste van deze boekjes gemaakt.

Hangt (mede) af van de printer die je gebruikt - ondersteunt die meerdere pagina's op een velletje, dan is het eenvoudig. Anders adviseer ik, gemakshalve, toch maar een (erg goed) programma: FinePrint.

Geplaatst door Wijnands
In word de pagina in twee kolommen indelen, uitprinten, en dan dubbelvouwen lijkt mij een goede oplossing. Zo worden de meeste van deze boekjes gemaakt. [/QUOTE

Ow, ok.. :rolleyes:

Maar omdat je ook zit met paginaindeling en nummering enzo, dachten we dat er wel een handigheidje voor was ofzo...
Maar dank voor je reactie!!!!!

Geplaatst door bavel
Hangt (mede) af van de printer die je gebruikt - ondersteunt die meerdere pagina's op een velletje, dan is het eenvoudig. Anders adviseer ik, gemakshalve, toch maar een (erg goed) programma: FinePrint.

Ja, hadden we ook al iets over gelezen zullen we dus ook zeker overwegen...
Dank voor het meedenken ;-))

Hai Elma, :D

Graag gedaan! :thumb:
Laat je nog even weten of het gelukt is?

See Yah!

ik heb zelf een printer van Canon S500 serie, hier zit een optie in om van een A4 document te printen als een boekje dus A5 formaat.
volgens mij hebben alle nieuwere versies van Canon bubble jet deze optie

Yeahhhhhhhh, het is gelukt...... ben helemaal happy..... dank voor al jullie adviezen!!!!

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan