AA: connectie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hey,

Ik heb laatst het spel America's Army weer is gedownload. Alleen zit sinds kort met een stom probleem.

Ik kan gewoon inloggen en servers zoeken, alleen als ik dan eenmaal in een server zit valt na een tijdje mijn internet weg. Ik kan dan gewoon nog rondlopen, alleen werkt het spel verder niet, en zie andere spelers niet meer bewegen. Na een aantal minuten komt het internet tot nu toe steeds weer terug. Ik denk dat het aan de poorten van mijn router ligt maar zeker weten doe ik het niet.

Ik heb deze poorten ingevoerd in mijn Sweex LB000021 (@home). Private IP heb ik opgezocht door: uitvoeren > cmd > ipconfig. Daar staat dan mijn private ip adres toch? (192.168.2.100). De poorten gewoon heb ik in 'Virtual Server' opengezet en die poorten met meerdere poorten na elkaar heb ik in 'Port Forwarding' geopend.

Kan ik niet ergens controleren of ze wel of niet open zijn?

Edit: Ik heb een test programma gevonden, en ik zie nu dat de poorten in virtual server wel open stana maar die van een poort range (port forwarding) niet open staan. Nu zie ik nog een optie in mijn router staan en dat is 'Special Applications'

Some applications require multiple connections, such as Internet gaming, video conferencing, Internet telephony and others. These applications cannot work when Network Address Translation (NAT) is enabled. If you need to run applications that require multiple connections, specify the port normally associated with an application in the "Trigger Port" field,select the protocol type as TCP or UDP, then enter the public ports associated with the trigger port to open them for inbound traffic.
Note:The range of the Trigger Port is 1 to 65535.

Voer ik gewoon een range van 20025 tot 20045 TCP en mijn ip adres. Dan meld hij: Invalid port number! It should be the decimal number (0-9). Maar 20025 en 20045 lijkt mij gewoon een decimaal nummer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan