Aa

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
wij hebben sind ongeveer 2 a 3 weken een nieuw abonement van hetnet, bellen + internet, en sinds toen heb ik alleen maar gekloot gehad met america's army.
dan duurt het langer dan normaal met het laden van me acount, het duurt ook lang met het laden van servers en hij laad ze nog niet eens allemaal, en als ik hem dam met 1 of andere reden opnieuw opstart dan verdomt hij het om me acount te laden. en dat heb ik soms ook als ik hem voor de 1e keer die dag op start, word er gek van!:mad:

iemand een idee? het is trouwens de nieuwste versie van AA

mzzlss

kevin

heb je een nieuwe router of firewall?
Ik denk dat je je poorten moet openen van je firewall.

van de router heb ik geen verstand, als het goed is hebben we wel een nieuw modem maar de router hebben we al een poos, dus dat zou dan betekenen dat dat het niet kan zijn want hij heeft het altijd goed gedaan.

3 andere dingen die me opvallen:

als ik met alt-tab naar windows ga, is het onmogelijk om een internet site voledig te laden, ook al ben ik nog neit aan het spelen. Eerst kon dat wel, maar ging het langzaam, nu gaat het dus niet.

Als ik het spel afsluit, gaat mijn msn spontaan offline, met een soort van melding dat de verbinding weg was en dat hij automatisch weer aan het aanmelden is.

als ik hem heb afgesloten, en ik start hem daarna weer op, is het ook weer onmogelijk om te spelen. Als ik het speel voor de 1e keer in een periode opstart (hoe lang dat is weet ik niet), en ik ga gelijk t level uit kiezen, dan is er niks aan de hand, ga ik eerst naat personal jacked, dat duurt het een eeuwigheid voordat hij mijn acount geladen heeft.

mzzlss

kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan