aan- afmelden wijzigen...

• Onderwerp starter Onderwerp starter @ra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@ra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2003
Sinds kort Windows XP geïnstalleerd (na 2 jaar Windows ME gebruikt te hebben)
Als ik de PC opstart moet ik na [CRTL]-[ALT]-[DEL] een/mijn gebruikers account + password opgeven.
Ik wil echter het XP-scherm hebben met daarop de verschillende acounts zodat ik m.b.v. een muis-klik een account kan kiezen en dan met een password inloggen.
ik stuit op hetvolgende probleem:
als ik (via configuratie - gebruikers accounts - "de manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen") het aan- en afmelden wil wijzigen krijg ik de volgende (fout)melding:

"Een onlangs geïnstalleerd programma heeft het welkomsvenster en Snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt het programma verwijderen als u deze functie wilt terugzetten. U kunt het programma eventueel met behulp van de volgende bestandsnaam identificeren: C:\WINDOWS\System32\msgina.dll"

Als ik echter msgina.dll verwijder (of rename) krijg ik een foutmelding bij het opstarten, dat is dus (blijkbaar) niet de oplossing voor mijn probleem.
Iemand enig idee ?

Ik heb gegoogled en heb mezelf weer een leuk bezichheidje getroffen:p

anyway om te antwoorden,
msgina.dll word gebruikt om images in op te slaan die je bij het booten ziet.
Mogelijk heb je een bootscreen programma geïnstalleerd die dit bestand heeft veranderd. (Het veranderen van je bootscreen kan overigens ook zelf .:) )

Er staan berichten hieren daar dat je het met het verwijderen van een registersleutel kunt herstellen, ik zoek even naar betrouwbaardere bronnen omdat aanpassingen maken in het register ongelooflijk fout kunnen gaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan