Aan een groep verzenden in Outlook zonder dat de namen zichtbaar worden.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Q45
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Q45

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Hallo allemaal,

Hoe kan ik aan een groep mensen een email versturen in Outlook zonder dat deze mensen kunnen zien aan wie ik deze email allemaal heb verstuurd.
Ik zou graag willen dat alleen de naam die ik aan deze groep geef zichtbaar wordt bij de ontvangers.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Alvast hartelijk bedankt.

Vul de adressen in het bcc veld, zo kunnen de ontvangers de andere emailadressen niet zien.

Ik zie bij mij geen BCC....veld.

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zie bij mij geen BCC...veld. Ik heb alleen een Aan...veld en een CC....veld.
Weet je ook hoe ik een BCC...veld kan toevoegen. Stel dat dit kan, is het dan mogelijk om de emailadressen van een groep in één keer naar het BCC....veld te kopiëren?

Alvast weer bedankt.

Is het niet zo dat je alleen de groep maar hoeft te selecteren en dat de adressen van iedereen in die groep dan worden ingevoegd?

Welke versie van Outlook gebruik je?

Je kunt op Aan klikken en dan krijg je links je contactpersonen en rechtes de Aan, CC en BCC.
In de opties of beeld kun je aangeven of je BCC altijd wilt zien. Ik heb hier zelf geen Outlook dus ik kan het niet proberen

Ron

In een nieuw bericht klikt u op de pijl naast de knop Opties en vervolgens op BCC.

Bijlagen

• bcc.jpg
    bcc.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 338
Bedankt voor jullie reacties.

Hallo allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor jullie snelle en nuttige reacties.
Ik heb het nu voor elkaar.

Hartelijk bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan