aan en af melden duurt lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
sinds enige tijd duurt het heel lang voordat de computer op is gestart en het duurt nog veel langer voor dat hij uit is.we hebben spybot,een virusscan,alle mogelijke up dates er op los gelaten maar zonder resultaat zie ik iets over het hoofd ?

loop je mappen eens langs en kijk eens of je misschine veel tijdeljike bestanden hebt. defragmenteren wil soms ook helpen, en kijk eens welke bestanden opstarten ( met msconfig) en haal da alles weg waarvan je zeker bent dat die niet nodig zjin om op te starten. let ook eens op of je tijdens opstarten of aflsuiten toevallig foutmeldingen krijgt.

Idd zoals Bork zegt:

Ga naar Start>Uitvoeren>typ %temp% en delete alles in de tempmap die zich dan opent.
en
Ga naar Start>Uitvoeren>typ msconfig> naar Opstarttab en haal alle vinkjes weg bij software die overbodig mee opstart zoals office en alle progs. Dit zal aanzienlijk versnellen deze progs starten nl gewoon op zodra je ze aankiest met je iconen.

Verder adviseer ik om eens met spybot en spysweeper/adaware te scannen, ik vermoed het eea aan spyware.

suc6
H

Laatst bewerkt:
als ik %temp% invoer krijg ik het volgende te zien moet ik dit allemaal weggooien ?

Bijlagen

• Herschaalde kopie van temp.jpg
    Herschaalde kopie van temp.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 37
ik heb spybot er al over heen laten gaan en inderdaat 112 problemen gevonden en opgelost maar het probleem was er nog steeds.ik wil nu alleen nog weten of ik de map temp helemaal leeg moet halen ?

Yep je kan alles uit die temp map weggooien...mocht er een procesje bezig zijn dan zegt ie vanzelf dat ie m niet kan verwijderen.

Ook kan je idd zoals bandit zegt, een prog als ccleaner of windows washer laten lopen die leegt de map en kijkt meteen nog ff naar andere feitjes.

Laatst bewerkt:
ik heb alles in de map <temp> weggegooid en hij sluit weer snel af te gek dank jullie wel top!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan