Aan: .... (mailadressen) verwijderen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Berichten
1.823
Hoi,

Waar ik ongelooflijk van baal zijn de automatisch aangemaakte adressen bij Outlook. Ik bedoel: als iemand mij een e-mail stuurt, bewaart Outlook dit adres, of ik dit wil of niet. Je kent het wel, als je Outlook start en de letter a intikt bij Aan…, dan verschijnen alle mensen met a die mij ooit een email gestuurd hebben.

Sommigen veranderen van adres, verdwijnen uit beeld etc.

Kan één van jullie aangeven, waar ik deze adressen zelf kan verwijderen.
Duidelijk is me in elk geval, dat dit niet de contactpersonen of het adresboek betreft

Dank
 
Tik de eerste letter van zo'n naam, selecteer eventueel de te verwijderen naam door pijltje naar beneden, druk op delete. Klaar.
Ok, het is niet voor de hand liggend en niet gedocumenteerd, maar het werkt wel en als je het weet is het best makkelijk.

Volgens mij onthoudt ie trouwens niet wie jou een mailtje hebben gestuurd, maar wie jij ooit hebt ingetikt.

Jelle
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Geldt dat voor Outlook Express ?? Want daar ging de vraag over.
Of geldt het voor beide, dus OE én Outlook (2003)
 
Ah, mijn fout, ik dacht dat je Outlook zei. Ik weet niet of ie het daar ook zo doet, ik geloof het niet. Maar je kunt het wel uitzetten (Extra, Opties, Verzenden, E-mailadressen automatisch aanvullen).
 
Hoi,

Mijn vraag in in zoverre 'opgelost' dat ik weet dat het verwijderen van 'links' naar eenmaal gebruikte mailadressen bij het verzenden van mail in OUtlook op deze manier lukt.
In OE gaat dit niet, maar blijft dus de vraag in hoeverre ik daar de gebruikte adressen kan verwijderen.
Duidelijk is wel zoveel, dat dit dus niet steeds de adressen uit het adresboek betreft.
Ik zet hem op 'opgelost'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan