Aan/uit-knop menu start

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liselotte

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,

Bij vista staat de aan/uit-knop in het menu start automatisch op de slaapstand.
Ik wil dit veranderen naar 'afsluiten'. Ik weet hoe ik dit moet doen. Bij de geavanceerde instellingen bij energiebeheer. Nu pas ik dit voor elk verschillend energieschema aan.
Als ik dan bij start kijk, is het knopje ook in de rode kleur veranderd van 'afsluiten'.
Zodra ik echter opnieuw heb opgestart, is dit weer terug veranderd naar de slaapstand! Heel frustrerend, omdat ik het nu al minstens 10x bij elk schema heb aangepast.

Iemand die mij kan helpen deze verandering blijvend te hebben?

Alvast bedankt,
Liselotte

Afsluiten

Ga naar energiebeheer - vervolgens (in mijn geval) hoge prestaties - schema instellingen wijzigen - geavanceerde energie instellingen wijzigen - aan/uit knoppen en deksel - aan/uit knop van menu start - dan krijg je twee opties: accu en netstroom.

Veel geluk!

Ja, dat zeg ik juist, dat dat ook gewoon lukt.
Ik verander het elke keer, en elke keer lukt het ook.
Maar zodra ik de pc opnieuw opstart, is alleen deze instelling weer terug veranderd.

Je hebt 4 subonderdelen in energiebeheer bij het veranderen van die aan/uit-knoppen.
De eerste 3 kan ik aanpassen wat ik wil, maar wat betreft de optie bij menu start die veranderd dus steeds terug.

Ik heb deze laptop net nieuw, maar hiervoor had ik ook al Vista. Daar is die aan/uit-knopt gewoon altijd 'afsluiten' geweest; de instelling bleef daar gewoon ingesteld (duh..logisch..)
Maar op de een of andere manier zet deze pc de instelling dus steeds weer terug naar de 'slaapstand'.

Iemand die er een oplossing of weet, die dit probleem herkent of...?

Thx!

Uhm..tja dat bericht heb ik dus een jaar geleden gepost. Nu nog steeds geen antwoord gekregen.
Nog iemand die mij kan helpen hierbij?

Iets wijzigen in het schema waardoor je de optie krijgt "Wijzigingen opslaan"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan