Aan uit knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam2003

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2004
heb een neiuw moederbord in mijn pc gezet maar het kabeltje van de aan en uit schakelaar past niet!!
Wat nu? Kan ik die gewoon kopen??:rolleyes:

Wat past er niet? als het goed is heb je een klein dradenpaar met een stekkertje aan het uiteinde waar power op staat en dat moet op 2 pinnetjes gezet worden op het moederbord. Heb zelf nooit meegemaakt dat het niet past. Beschrijf je probleem wat nader

bedankt, joost

kan id niet passen als je een compraq moederplank in een niet compraq kast wil zetten wil het voor komen dat het niet past ik had gelukkig wel een oude compaq kast.
Heb stekkers verwisseld :)

Ik heb een compaq kast met een niet compaq moederboard, en de kabel van de schakelaar past niet op het nieuwe moederboard.

Dan heb je zelf de oorzaak van je probleem aangedragen.
Je hebt een andere kast, andere voeding of een passende stekker nodig.

compaq heeft een brede con voor op het moederbord en meestal een gewoon moederplankie een smalle wat je kunt proberen is draadje doorknippen en met een kroonsteen weer doorverbinden.
Is natuurlijk niet ideaal maar kan wel werken !
Met de nadruk op KAN.
Eigen risco natuurlijk

Je kan natuurlijk ook gewoon de draadjes voorzichtig uit de houder halen door er met een dun pennetje het plastic borglipje omhoog te duwen en dan zachtjes het binnenwerkje eruit trekken, kan je het zo op het moederbord steken.
Er staat me trouwens nog iets bij, dat je ook het printplaatje waarop de ledjes zitten geïsoleerd moet aanbrengen en een printbaatje moet onderbreken omdat je anders sluiting maakt. Even het betere knutselwerk dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan