Aanbieding AH Trust 970Z

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marilyn

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Aanbieding AH Trust 970Z, zou dat wat zijn? Ik heb hier bij de zoekfunctie al een beetje rondgesnuffeld maar word er niet veel wijzer van. Alleen dat Trust niet zo best bekend staat als merknaam volgens sommige.
Weet iemand iets over deze camera, bij http://www.kieskeurig.nl kan ik er ook nog niks over vinden.

Hij is nu 199 eurootjes. Zie bijlage.

Ik zou hem hoofdzakelijk gaan gebruiken voor beeldbewerking op de pc dus niet om veel uit te gaan printen enzo.

Hopelijk weten jullie iets, een suggestie voor de zelfde prijs iets vergelijkbaars en dan beter ofzo is ook welkom.

attachment.php

Bijlagen

• camera.jpg
    camera.jpg
    45,8 KB · Weergaven: 155
Ik ben net nog even gaan spitten bij Google maar kan er weinig over vinden. Alleen maar iemand met een zelfde soort vraag bij discussiegroepen en krijgt alleen maar als reactie hard lachen van die persoon
uitlachen.gif

Kijk eens op deze pagina voor wat vergelijkingsmateriaal: http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?hoofdgroep_id=5&sel=252 .
Daar staan ook merken als HP en Fuji bij van rond de 200 €.
Enne... laat je niet uitlachen, Marilyn, in elke prijsklasse heb je goed spul. Laat je alleen rustig voorlichten wat de mogelijkheden van zo'n apparaat zijn. Veel succes.

Bedankt voor je antwoord, ik geloof dat ik beter uit kan kijken naar een andere.

Heoz ik heb ook een trust, en geen problemen mee hoor, ben allang blij dat ik 1 tje heb. En hij werkt prima.

Prima dat hij fijn werkt, maar over dit model is echt geen enkele informatie op het internet te vinden, dus vergelijk ik eerst even wat andere modellen in die prijsklasse en inmiddels is dat al aardig gelukt ;)

Geplaatst door Marilyn
....dus vergelijk ik eerst even wat andere modellen in die prijsklasse en inmiddels is dat al aardig gelukt ;)

FF uit nieuwsgierigheid, Marilyn, welke camera ga je aanschaffen?

Weet het nog niet, er is aanbod genoeg en vooral op internet, dat scheelt soms heel veel met de winkels, ook vond ik nog een oude toppic van Breezer die ook een camera zocht in deze prijsklasse, zal hem van de week eens vragen hoe die bevalt, moet ff nakijken welk merk hij gekocht had.

Ja idd voor 200 kan je beter een andere kopen. Zulke dingen koop je niet elke dag dus, desnoods wat meer uitgeven en eentje die beter is en langer meegaat?
Denk persoonlijk niet dat Trust echt een merk is om te vertrouwen.
Weliswaar krijg je dan waarschijnlijk geen 64MB card en een statief, het is maar wat je kiest kwantiteit of kwaliteit.

Tis maar mijn persoonljike mening hoor :)

Je kan ook nog een kijkje nemen op www.vergelijk.nl.

Die 64 mb moest je er nog bij kopen ook, of gratis voor hééééél veel airmailes.
Bedankt voor de link, daar kan ik weer even verder mee aan de slag.

De op=op actie verloopt trouwens erg stroef want heel de counter staat nog vol bij de AH met die doosjes ;)

Kreeg dit net via e-mail binnen. Komt van de nieuwsbrief van Zoom Magazine (www.zoom-magazine.nl). Lees maar even door...

NIEUWS

Oppassen met Albert Heijn

Op dit moment biedt Albert Heijn voor 199 euro een 3,3-megapixel Trust-camera aan. Het is de 970Z PowerC@m Optical Zoom. Zo'n lage prijs moet direct alarmbellen laten rinkelen bij de potentiële digitale fotograaf. Die achterdocht is terecht, want navraag bij Trust leerde ons dat hij is voorzien van een 2-megapixel CCD-sensor van Sony. Trust past bij deze camera interne, hardwarematige interpolatie toe. Dat is een methode om rekenkundig het aantal beeldpunten op te krikken. In dit geval wordt er dus met die rekentruc een megapixel bijgefantaseerd.

ZOOM Magazine heeft de aanbieding grondig gecontroleerd. De verpakking van deze Trust-camera vermeldt alleen de 3,3-megapixel 'cameraresolutie'. Dat is valse voorlichting en oneerlijke concurrentie. Tot nu toe maakte Trust onderscheid tussen 'cameraresolutie' en 'fotoresolutie'. Een woordvoerder van Trust liet ons weten dat "nu de cameraresolutie wordt vermeld. Daarbij wordt ook altijd de resolutie van de sensor op de verpakking gezet". Dat dit bij deze AH-aanbieding niet is gebeurd, is volgens Trust mogelijk omdat het hier om een speciale cameraversie voor Albert Heijn gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan