aanduiding/melding op scherm tonen

• Onderwerp starter Onderwerp starter viv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

viv

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2002
hallo,
ik zit met een vraagje ...
is het mogelijk dat wanneer ik een spelletje speel (dat heel mijn scherm in beslag neemt) en er iemand met mij wil chatten ik dat zou kunnen zien of horen als ze me oproepen ??
ik gebruik Windows Live Messenger.
Nu moet ik iedere keer in mijn spel op scherminstellingen klikken en van beeldvullend naar klein gaan wil ik eens gaan checken of er iemand wil chatten...

ps wist niet goed in welk deel van het forum ik deze vraag moest stellen, hoop dat ik goed zit..

alvast bedankt voor de tips !!!!!!!!!

hallo,
ik zit met een vraagje ...
is het mogelijk dat wanneer ik een spelletje speel (dat heel mijn scherm in beslag neemt) en er iemand met mij wil chatten ik dat zou kunnen zien of horen als ze me oproepen ??
ik gebruik Windows Live Messenger.
Nu moet ik iedere keer in mijn spel op scherminstellingen klikken en van beeldvullend naar klein gaan wil ik eens gaan checken of er iemand wil chatten...

ps wist niet goed in welk deel van het forum ik deze vraag moest stellen, hoop dat ik goed zit..

alvast bedankt voor de tips !!!!!!!!!

Ja, als je het spel speelt moet je maar eens op Alt en dan op Tab drukken! Samen inhouden! Dan kun je switchen!
Probeer het maar eens zonder spel maar met 2 internet pagina's. Of 2 programma's! ;)

Lukt het niet? Ik help je wel! :)

sorry voor mijn laattijdige reactie ....
héél handig om te switchen tussen twee pagina's.
ontzettend bedankt voor de hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan