aangemeld op een andere computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter brop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brop

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Ik krijg regelmatig de melding van MSN dat ik ben aangemeld op een andere computer. Er wordt dan vanuit mijn naam een berichtje naar mensen gestuurd met daarin bv. haal, bekijk mijn vakantiefoto's via de volgende link, als dat vervolgens geopend wordt, krijgt men een virus. Hoe kan ik dit verhelpen?

Groeten Brop/Patricia

waarschijnlijk heeft iemand anders je msn en wachtwoord. Je kan het beste je een nieuw adres aanmaken met een ander wachtwoord en de andere verwijderen. :cool:

Ik krijg regelmatig de melding van MSN dat ik ben aangemeld op een andere computer. Er wordt dan vanuit mijn naam een berichtje naar mensen gestuurd met daarin bv. haal, bekijk mijn vakantiefoto's via de volgende link, als dat vervolgens geopend wordt, krijgt men een virus. Hoe kan ik dit verhelpen?

Groeten Brop/Patricia

Je hoeft maar 'ergens' op een andere computer ingelogged te zijn geweest en er niet op hebben gelet of je inloggegevens mochten worden opgeslagen op die computer ......
Als je iemand kent die een dergelijk mailtje heeft gehad, is aan de hand daarvan wel te traceren waar dat mailtje vandaan kwam.
Da's echter niet iets voor 'leken'.

Weet iemand - die jou kennelijk dan niet écht welgezind is - inderdaad jou inloggegevens dan raad ik je aan een nieuw account aan te maken.
En ingelogged in je NIEUWE account een bericht te sturen naar iedereen die je wél goedgezind is dat vanaf dat moment je nieuwe accountnaam moet worden gebruikt.
Dat betekent ook dat je niet meer gebruik moet maken van je oude.
Want anders verloopt dat niet na een periode van 'niet-gebruik'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan