• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aangepast filteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sdavid

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2016
Hallo,

Stel je voor ik heb kolom A t/m Z in gebruik met veel gegevens. Ik wil een filter doen op de kolommen H t/m R, maar de gegevens van kolom A tot H mag niet van plaats wijzigen (eigenlijk niet "mee filteren"), die moeten blijven staan wanneer ik H-R aan het 'filteren' ben. Is dit mogelijk?

Dan zet je er een lege kolom tussen en sluit de anderen tegen elkaar zodat de lege kolom niet zichtbaar is.

Dan zet je er een lege kolom tussen en sluit de anderen tegen elkaar zodat de lege kolom niet zichtbaar is.

Hoe bedoel je precies de anderen tegen elkaar sluiten zodat de lege kolom niet zichtbaar is? Want momenteel heb ik gegevens op kolom A t/m F, kolom G is leeg, dan weer gegevens op kolom H t/m R. Als ik de filter zet op kolom H t/m R, dan gaat kolom A t/m F ook mee filteren, en dat wil ik niet. Heb je misschien een voorbeeld?

Excuses. dat gaat niet met filteren, enkel met sorteren.
Ook niet met een listobject.

Wat je zou kunnen doen is een draaitabel ernaast plaatsen, die is niet gerelateerd aan de rijen van het blad.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan