danny147
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 apr 2007
Beste, 
Wie kan mij helpen om een formule te zoeken die werkt na 2012.
In mijn bestandje moet de controle van een loopkraan uitgevoerd worden na een bepaalde tijd die telkens weerkeert in weken.
In kolom H staat de startweek van de controle in en in kolom G de startweek van de onderhoud in.
De controle gebeurd altijd 6 weken voor de onderhoud.
Met een formule worden dan de loopkraannummers ingevuld waar de controle plaats vind.
Als ik in cel A5 het jaartal wil veranderen dan wil ik ook dat de loopkraannummers juist ingevuld staan op hun plaats.
Vb. in 2012 voor LK100 start in week 5 de controle en komt terug na 12 weken, in 2013 moet dit
start week 1 zijn. (5, 17, 29, 41, 53 --> 53 wordt 1)
Kan iemand dit voor elkaar krijgen desnoods met extra kolom ?
Groetjes Danny. :thumb:

Wie kan mij helpen om een formule te zoeken die werkt na 2012.
In mijn bestandje moet de controle van een loopkraan uitgevoerd worden na een bepaalde tijd die telkens weerkeert in weken.
In kolom H staat de startweek van de controle in en in kolom G de startweek van de onderhoud in.
De controle gebeurd altijd 6 weken voor de onderhoud.
Met een formule worden dan de loopkraannummers ingevuld waar de controle plaats vind.
Als ik in cel A5 het jaartal wil veranderen dan wil ik ook dat de loopkraannummers juist ingevuld staan op hun plaats.
Vb. in 2012 voor LK100 start in week 5 de controle en komt terug na 12 weken, in 2013 moet dit
start week 1 zijn. (5, 17, 29, 41, 53 --> 53 wordt 1)
Kan iemand dit voor elkaar krijgen desnoods met extra kolom ?
Groetjes Danny. :thumb: