• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aangepaste pagina instellingen worden niet meer vastgehouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo snb
Bedankt voor de reactie. Het is mij te technisch en zal morgen de helpdesk weer bellen op het werk en hen deze link geven. Dan kunnen de verantwoordelijke beheerders er naar kijken. Het is te zot voor woorden dat ik 3-4 weken loop te klooien en ik het forum moet benaderen (uiteraard blij dat jullie meedenken/helpen).
Nu baal ik er bijv. al weer van dat ik als leek nooit op zo'n macro kom.
Maar goed, zoals gezegd zal ik morgen eerst weer onze helpdesk bellen
Mocht het zijn opgelost, dan meld ik het uiteraard.
Groetjes
Walter

Volgens mij heb je gelukkig meer verstand van ..... ;)

Status mag op opgelost blijven staan. Het probleem is nog steeds niet opgelost, inmiddels blijkt dat de een wel de juiste instellingen krijgt en de ander weer de standaard instellingen. Betreft telkens een en hetzelfde document dus ! Op verzoek van de helpdesk alle drie de personen een office reset laten uitvoeren om er zeker van te zijn dat wij alle drie dezelfde uitgangspositie hebben. Een drama, om gek van te worden. Call voor de 3e keer heropend en hoop dat er een oplossing komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan