• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aangepaste werkbalken verwijderen uit excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

RB_online

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Beste forumleden,

Ik heb een probleem met een aangepaste werkbalk die ik destijds gemaakt heb in excel 2003. Deze wil ik namelijk verwijderen aangezien hij geen functie meer heeft. In versie 2003 was hij weg maar in 2007 krijg ik hem met geen mogelijkheid weg. Hij staat zelfs standaard on invoegtoepassingen op het lint.

Weet iemand hoe dit moet??

René

Beste RB_online ;)

Wil je het menu INVOEGTOEPASSINGEN verwijderen van het lint ?
Ga dan naar de Office-knop ---- Opties voor Excel ---- Invoegtoepassingen ---- onderaan bij Beheren klik je op Start ---- en vink hier de optie die je wilt weghebbeb uit.

Kan je anders een printscreen maken, en hier plaatsen.

Groetjes Danny. :thumb:

Is hij der gekomen door een add in te installeren of door een macro die in een bestandje zat ? in excel 2007 / 2010 kan je proberen via de optie > aanpassen lint deze uit te vinken > als hij daar staat . Is hij der ingekomen via een aangepaste macro dan zal je deze er ook zo moeten uithalen . op de jpg ( Engels ) zie je waar je de add in kan vinden .

Bijlagen

• add in's.jpg
    add in's.jpg
    69 KB · Weergaven: 517
Probleem opgelost.

in opties aanpassen heb ik iets verwijderd.
Daarna kon ik bij de invoegtoepassingen bij rechtsklikken op de aangepaste werkbalk kiezen voor verwijderen. Die stond er eerst niet tussen.
De juiste manier weet ik echter nog steeds niet maar het is gelukt.

In ieder geval bedankt voor jullie reactie.

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan