Aangeven eindmarkering ipv springen naar nieuwe pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddy_v

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Hallo,

Ik zit met een probleem waar ik maar geen grip op krijg.
Bij het opmaken van een word document het ik een aantal lege pagina's

Hiervoor gebruik ik het invoeren van een eindmarkeren en kies dan voor pagina einde.
Eerst kreeg ik dan een smalle pagina te zien met een markering dat ik een pagina einde had ingevult.

Nu laat hij de volledige witte pagina zien.

Dit is vast en zeker een instelling. Maar helaas kan ik hem niet vinden.
hopelijk kunnen jullie mij uit mijn leiden verlossen.

Gr Eddy

Waarschijnlijk heb je een schermweergave (al dan niet per ongeluk) aangepast. Als je op de lichtgrijze lijn onder de liniaal gaat staan, zal je de tip <Spaties weergeven> laten zien. Eén klikje op de grijze balk, en je weergave is weer zoals je 'm wilt. Overigens is de paginaweergave de standaard vrij gebruikelijk ;)

Hallo Octafish,

Bedankt voor je reactie.
Alleen als op het grijze gedeelte van de liniaal ga staan gebeurt er bij mij helemaal niet.

Ga ik op verkeerde plaats staan?

Gr. Eddy

Kijk maar op het plaatje; dat zegt toch meer dan tekst ;)

Bijlagen

• Nummering.jpg
    Nummering.jpg
    51,9 KB · Weergaven: 106
Oeps.. Ik denk dat jij het over word 2007 hebt.

Ik draai nog 2003 :o.

Dat had ik er dus eigenlijk even bij moeten zegge.

Gr.

Kijk nog maar eens goed..... Dit is 2003.

Overigens kun je nog iets anders gedaan hebben: de weergave <Paginaweergave> aangeklikt linksonder in de statusbalk. Die kun je herstellen (als je de weergave als tekst wilt) met <Beeld>, <Normaal>. Dan krijg je de eindemarkeringsaanduidingen te zien die je waarschijnlijk bedoelt.
Overigens vraag ik me af waarom je een aantal lege pagina's maakt met Sectie-eindes.... Daar zijn ze namelijk niet echt voor bedoeld. Een lege pagina maak je met <Ctrl>+<Enter>. Is nog makkelijker ook.... Secties moet je gebuiken voor kopteksten etc.

Bedankt voor je reactie

Dat pagina einde deed ik altijd via INVOEGEN, EINDMARKERING, PAGINA EINDE.

Ik heb gevonden wat ik fout had staan waardoor mijn volledig lege pagina weer gegeven werden.

Bij EXTRA, OPTIE, WEERGAVE had ik WITTE RUIMTE TUSSEN PAGINAS aanstaan.

Nu is het weer zo dat ik weer netjes zie als er een pagina einde is ingesteld.

Bedankt voor je hulp.

Gr. Eddy

En die optie is dus de optie die je met een klikje op de liniaal aan-of uit kunt zetten ;) Zie plaatje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan