• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aangevinkte taken samenvatten op apart tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocaflesken

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Beste Excel – fans,

Vooreerst mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar !

Ben pas geregistreerd en heb al meteen een vraag :). Ik werk als werfleider in de bouw en wil een rekenblad opstellen voor het snel te kunnen opmaken van mijn werfplanningen. Daarom ga ik per tabblad een aantal taken groeperen en aan elke taak een ‘steekkaart’ toevoegen (kolom E tem N, rood gerasterd) waarop alle info vermeld staat ivm materiaal, materieel, arbeiders enz…

Elke taak die voor een bepaalde werf dient uitgevoerd te worden zou ik willen aanvinken in kolom B. Het is de bedoeling dat in het tabblad ‘samenvatting’ alle info uit kolommen D tem P (behalve de titels in het groen) van de aangevinkte taken komt te staan zodat ik een goed overzicht heb.

Enkele taken heb ik reeds van een steekkaart voorzien (Bouwplaatsvoorzieningen – algemeen, Keldermuren - betonblokken / vol, Metselen binnenmuren in betonsteen, Metselen binnenmuren in cellenbeton)
Nu had ik graag drie zaken gekund:

• De taken van een aanvink mogelijkheid voorzien
• De steekkaarten snel dmv van een knop kunnen in- en uitklappen (zowel op de gewone tabbladen als op het tabblad ‘samenvatting’) zodat de lijst met taken overzichtelijk blijft
• Op het tabblad ‘samenvatting’ een samenvatting krijgen van alle uit te voeren taken die werden aangevinkt

Een heleboel, heb er al lang naar de oplossing gezocht en geprutst met verticaal zoeken edm, boeken gelezen enz maar ik raak er niet wijs uit om dit voor mekaar te krijgen. Mocht iemand me hiermee verder kunnen helpen, zou dat super zijn!

Indien iets niet duidelijk zou zijn, vraag gerust!

Alvast bedankt!

Groeten.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan