aangifteprogramma van de belastingdienst kan data niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
2014-02-27_123942.png
Hallo, wie weet iets van loonheffingen aangifteprogramma van de belasting dienst??

Op een pc met windos7 heb ik het loonheffingen aangifte programma van de belastingdienst geinstalleerd en de aangifte over januari gedaan.
Na het doen van de aangifte over januari heb ik de map documenten verplaatst naar de D schijf.
Normaal is dat je bij de aangifte van de volgende maand kan kiezen voor overname van de gegevens van de vorige maand.
Bij het doen van de aangifte februari was dat niet het geval en kwam er bovendien na ingave van de pagina werkgevergegevens een
melding:"er bestaat reeds een aangifte met dit loonheffingennummer."

Wie kan hier iets mee??

Henk Sr

Laatst bewerkt:
Hij zoekt de data op een standaard locatie en jij hebt de data verplaatst, of snap ik je vraag niet goed ?

Klopt Terrarabo. Bedankt voor je reactie.
Is er een manier om het programma te vertellen dat het de data op D schijf moet zoeken???

Laatst bewerkt:
Aanifte Belasting 2013

Hallo,
Ik neem aan dat de bovenstaande titel klopt.
Door het verplaatsen van je programma heb je niet de opgeslagen gegevens verplaatst. Het betreft hier het (jouw) sofinummer.ibd.
Normaal staat dat in C:\users(gebruiker(s))\Documents\Belasting Dienst\Aangifte inkomstenbelastingen\2013\. Zie onderaan"Instellingen" van het aangiftescherm. Klopt dit met het verplaatsen niet meer, dan het bestand verplaatsen en tevens rechts onderin "Open Bestand" de nieuwe locatie aangeven.
suc6.

Dank voor de reactie Janzoon.

Het gaat hier om een maandelijkse aangifte loonheffingen van de belastingdienst. Systeem zal wel het zelfde zijn als bij aangifte IB.

Ik heb bij instellingen gekeken en daar staat het juiste pad naar het data bestand *******.LAD
Mijn probleem is echter de melding die ik krijg sinds ik na de aangifte van januari de map Mijn Documenten van de C: naar de D: schijf heb verplaatst.
zie hier nogmaals de melding:

2014-02-27_123942.png

De vraag is wat ik met die melding aan moet. Gewoon doorgaan? Of moet er ergens toch iets gewijzigd worden. Het pad in "instelling" klopt.

grts

Henk sr

Laatst bewerkt:
De melding heb ik gewoon genegeerd.
Alles was leesbaar.

grts.,

Henk Sr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan