Aanhalingsteken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimx

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Berichten
47
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, deze ga ik misschien heel onhandig stellen, maar ik doe mijn best.

Gisteren heb ik een laptop gekocht, een Apple Powerbook. Ik ben er erg blij mee, maar ik mis iets dat ik heel graag anders zou hebben.

Als ik het aanhalingsteken typ, ben ik bij mijn vorige laptop gewend dat ik daarna op de spatiebalk druk en dat het aanhalingsteken dan pas in beeld komt. Nu is het zo dat ik het aanhalingstyp en het direct op het scherm komt.
Hiermee kan ik dus geen 'e' typen met een streepje erop... en die heb ik wel vaak nodig!
Is het op een of andere manier mogelijk dat ik dit verander? Ik schrijf namelijk erg veel en dan heb ik het echt nodig.

Je zou me erg helpen!

Alvast bedankt!
 
probeer ctrl shift en dan klik je op de ` en dan op je e. Kijk eens of dan lukt
 
Nee, lukt niet helaas... ik heb sowieso een raar toetsenbord geloof ik? Alle toetsen staan op een heel andere volgorde dan mijn andere laptop, of is dat altijd zo bij Macs?
 
De letters en de cijfers niet, maar wel de rest van de tekens (heb ik het idee).
 
Hartstikke bedankt, het is gelukt. Er staat veel bruikbare informatie op.

Het is ook moeilijk te begrijpen allemaal als je alleen nog maar Windows hebt gehad en nu opeens over bent gestapt naar OS X.

Nogmaals bedankt!
 
Hartstikke bedankt, het is gelukt. Er staat veel bruikbare informatie op.

Het is ook moeilijk te begrijpen allemaal als je alleen nog maar Windows hebt gehad en nu opeens over bent gestapt naar OS X.

Nogmaals bedankt!

klik op vraag is opgelost beneden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan