Hallo,
Ik zit met een probleem waar ik zelf niet uit komt.
In de organisatie waar ik werk word gebruik gemaakt van Office 2003.
Spontaan zijn er klachten gekomen door enkele willekeurige mensen (werken niet allemaal op dezelfde afdeling) dat zij alleen dubbele aanhalingstekens, dus '' in plaats ' krijgen en geen trema's boven de letters krijgen.
Hiervoor moeten ze het woord nu eerst foutief schrijven en dan spellingscontrole gebruiken.
Deze mensen zijn ingelogd op ons domein.
Het vreemde is wanneer ik inlog met mijn eigen account ik wel gewoon de trema's en aanhalingstekens kan gebruiken.
Zelfs tot aan het inlog scherm werken deze nog en wanneer de gebruiker op een andere pc inlogt is het probleem ook niet aanwezig.
Wat ik heb geprobeerd:
- Landinstellingen gewijzigd/goed gezet
- Office instellingen ge-reset
- Office opnieuw geïnstalleerd
- Op virussen gescand, niks gevonden
- Het profiel op de computer verwijdert en dus opnieuw het netwerkprofiel op de computer geladen.
Het is ook niet zo dat er een nieuw programma is geinstalleerd, dit ben ik al nagegaan.
Zijn er mensen die misschien nog een tip of misschien de oplossing hebben?
Ik zit met een probleem waar ik zelf niet uit komt.
In de organisatie waar ik werk word gebruik gemaakt van Office 2003.
Spontaan zijn er klachten gekomen door enkele willekeurige mensen (werken niet allemaal op dezelfde afdeling) dat zij alleen dubbele aanhalingstekens, dus '' in plaats ' krijgen en geen trema's boven de letters krijgen.
Hiervoor moeten ze het woord nu eerst foutief schrijven en dan spellingscontrole gebruiken.
Deze mensen zijn ingelogd op ons domein.
Het vreemde is wanneer ik inlog met mijn eigen account ik wel gewoon de trema's en aanhalingstekens kan gebruiken.
Zelfs tot aan het inlog scherm werken deze nog en wanneer de gebruiker op een andere pc inlogt is het probleem ook niet aanwezig.
Wat ik heb geprobeerd:
- Landinstellingen gewijzigd/goed gezet
- Office instellingen ge-reset
- Office opnieuw geïnstalleerd
- Op virussen gescand, niks gevonden
- Het profiel op de computer verwijdert en dus opnieuw het netwerkprofiel op de computer geladen.
Het is ook niet zo dat er een nieuw programma is geinstalleerd, dit ben ik al nagegaan.
Zijn er mensen die misschien nog een tip of misschien de oplossing hebben?