Aanhalingstekens, quotes en dakjes doen het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikiej1

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2008
Mijn toetsenbord heeft altijd perfect gewerkt, tot vanmorgen ik niet meer aanhalingstekens ( ' ), quotes ( " ) en dakjes ( ^ ) kon typen. Meestal gebeurt er helemaal niets als ik de desbetreffende toets indruk, maar soms komen er in een keer twee tegelijk in plaats van een. De rest van de toetsen functioneren overigens gewoon goed.
Ik heb al eens gereboot en ik heb de toetsenbordinstellingen gewoon goed staan (Nederland - Verenigde Staten (internationaal). Weet iemand wat ik nog meer kan proberen? Want het is soms behoorlijk vervelend.

Bij voorbaat dank, Erik.

Bij mij (VISTA) staat het op
Nederlands:
Verenigde Staten
Nederlands

Ik weet van vroeger dat het Internationaal van de Verenigde Staten juist dit effect tot gevolg had.
Tweemaal op de gewenste symbolen drukken geeft dan altijd tweemaal het symbool.
Je kan er dan 1 verwijderen
Joop

Bedankt voor je snelle reactie.

Hm, onder het rijtje
- Nederlands
- Toetsenborden
- ...

Staat van verenigde staten alleen maar
- Verenigde staten
- Verenigde staten (Dvorak linkshandig)
- Verenigde staten (Dvorak rechtshandig)
- Verenigde staten (Dvorak)
- Verenigde staten (internationaal)

Ik heb er een paar geprobeerd, met allen had ik precies hetzelfde. Alles doet het op de normale manier, maar de aanhalingsteken en het dakje doen het gewoon niet en af en toe komen er 2 tegelijk.:confused:

Kies voor Verenigde Staten zonder toevoeging.
Misschien moet je daarna de computer opnieuw opstarten?
Anders dan dit heb ik niet in huis maar er zijn nog talloze andere helpmijers....
Joop

Verenigde staten zonder toevoeging werkt, maar niet als voorheen.
Nu kan ik alleen losse apostrofs en dakjes typen niet letters als é en ô .
Dan komt er 'e en ^o te staan.
Maar ik snap ook niet helemaal hoe dit het zou kunnen oplossen.
Mijn instellingen hebben jarenlang gewoon op Nederland - Verenigde Staten (internationaal) gestaan zonder enige problemen, en nu werkt 'ie opeens niet goed meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan