"aanhouden" e-mail adres bij overschakelen naar ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem29

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
54
Mijn vader internet nu nog via "gratis internet" (met telefoontikken) van Tiscali (voorheen Wish). Omdat de telefoonrekening toch wat aan de hoge kant raakt wil hij overstappen op ADSL. Een check bij www.internetten.nl levert een KPN abo van ongeveer 22 euro/maand op als voordeligste optie. Mijn pa wil echter zijn tiscali e-mail adres blijven houden en dat via Outlook Express (OE) kunnen checken en daarom denkt hij aan een Tiscali via KPN abo (28 euro/maand + extra aansluitkosten). Ik heb het sterke vermoeden dat het niet uitmaakt welke ADSL provider je gebruikt en dat je sowieso OE kan blijven gebruiken om dat oude e-mail adres te checken (en dat hij zich financieel dus fiks in de vingers snijdt als hij bij Tiscali wil blijven (en AOW is al niet zo ruim)). Klopt mijn vermoeden?

Alvast bedankt (ook namens mijn pa),
Willem
 
Hallo willem29,
Ook ik ben om die reden overgestapt van Tiscal en Wanadoo naar KPN ADSL direct( € 21,95/mnd /800kb/sec. ) Voor antwoorden op jou vraag verwijs ik je naar een andere posting op dit forum:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=203343 Hierin kan je lezen dat de manier waarop jij dat zou willen instellen bij Tiscali niet werkt. wel kan je gebruik blijven maken van Tiscal webmail, werkt prima alleen een beetje omslachtig. Mocht je nog vragen hebben omtrent andere instellingen ed. benader mij dan maar per E-mail.
Vrgr. B.Kat
 
Bedankt! Het lijkt er dus op dat mijn pa gelijk had en ik niet!
 
Hallo willem29 dan nog een keer.

Ik zou mij wel meerdere keren bedenken, alvorens ik Tiscali via KPN zou nemen. Dit naar aanleiding van alle negatieve verhalen over Tiscal die de ronde doen, eveneens naar aanleiding van het artikel van de consumenten bond van heden morgen in de krant. Maar ook ik respecteer ieders eigen beslissing.

vrgr. B.Kat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan