Aanklikken van een link in een mail of bij ilse werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvds

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
396
Hallo,

Als ik doorlink vanuit bijv. de zoekresultaten van ilse.nl of een link die ik in een mail binnen krijg, gebeurt niet hetgeen ik verwacht.

Er verschijnt dan een window en een zandloper, maar er verschijnt niets in het window.
De site van de link komt niet op.

Norton, lavasoft en spybot geven geen afwijkingen.

Hoe krijg ik dit weer in orde ?


Groet,
Frank
 
http://support.microsoft.com/?kbid=281679 Kopieer deze link even naar de adresbalk, daar staat het volgende:

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK. Start eventueel opnieuw op.

Indien geen resultaat dan kan je alsnog een Hijack This Log plaatsen ondanks je spywareprogjes, deze zien heel soms spyware over 't hoofd: Uitleg+download en wáár het log te plaatsen: Klik -> Het plaatsen van een Hijack this log in deze sectie
 
Laatst bewerkt:
Hallo Gezina,

Na het uitvoeren van het regsvr32-commando voor alle genoemde .dll's was alles weer OK.

Thanks !!

Groet,
Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan