Aanknop doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasZ

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
6
Hallo lui,Ik zit met het volgende probleem. Ik heb zojuist een oude pc van mij opnieuw in elkaar gezet. Heb alle stekkers erin zitten en op de juiste plaats neem ik aan, maar de computer wil niet starten. Nu denk ik dat het ligt aan de 'aanknop'. De powerled werkt wel. Op mijn moederbord staat voor de 'aanknop aansluiting powerbtn, op het stekkertje staat atx sw. Heeft dit er iets mee te maken? Graag hoor ik wat het zou kunnen zijn.Groeten Koen
 
Die stekker zit als het goed is aangesloten op 2 pinnen op je moederbord.
Nu kan je ipv die stekker ook die 2 pinnen even met elkaar verbinden door er een schroevendraaier tegenaan te houden.
Als de pc dan aan gaat, dan is het inderdaad de knop.

Ik denk zelf niet dat dit het probleem is.....
 
Bedankt voor je reactie, maar dat met de schroevendraaier werkt niet. Toch wel vreemd dat het powerledje het wel doet.
Is het dan de voeding oid?
 
Het powerledje zou eigenlijk niet eens moeten branden als de pc niet aan is.....
Of bedoel je de led op het moederbord?
 
voeding of moederbord is kapot.

Alles afkoppelen-> geen harde schijf, dvd-brander, videokaart, usb-apparaten etc
En dan proberen op te starten.

Lukt het dan nog niet, dan met andere voeding proberen (als je die hebt)
En lukt het dan nog niet, dan is de pc echt overleden in mijn ogen.... (en is reanimatie mislukt :()
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb zojuist alles eruit gehaald en er weer ingezet, stroom erop en opeens doet hij het helemaal! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan