aankoop advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
hoi,

ik wil een laptop kopen, 17,3 inch.
wat ik er mee wil doen is;
tekst verwerken,
foto bewerken,
kleine filmpjes bewerken,
internetten,
verder is het belangrijk dat de laptop snel is en snel
opstart.
ook is belangrijk dat de accu een grote capatieteit heeft, dus lang mee gaat.
graag aankoop advies.
b.v.d.
:P

Gratis laptop advies met slim prijs kwaliteit vergelijk.

Hallo Helmus,

We hebben een nieuwe website gemaakt waarmee je heel eenvoudig laptop aankoopadvies krijgt! Bekende vergelijk websites schieten namelijk tekort, je moet alsnog handmatig alle merken en modellen vergelijken.

Op *KNIP* vergelijk je met 3 muisklikken honderden laptops tegelijk. Je krijgt gemakkelijk �n gratis een persoonlijk aankoopadvies, afgestemd op je budget. Zo krijg je, zonder al te veel technische kennis, de beste laptop voor minder geld.

Omdat je schrijft dat je graag lang op de accu wilt werken, zou ik het profiel "mobiliteit" adviseren. Dan krijg je de snelste laptop met goede accu. Je kan eenvoudig de grote van het scherm op 17,3 zetten. Bedenk wel dat een groot scherm er voor zorgt dat je accu minder lang mee gaat.

*KNIP* is geheel gratis en bevat de producten van meer dan 50 online verkooppunten, waaronder Bol, Wehkamp, Kijkshop, Otto, BCC, Neckermann, Conrad, It's, Megapool en Dixons.

Succes met de aankoop van een perfecte laptop!

Laatst bewerkt door een moderator:
@prijskwaliteit,

welkom op Helpmij.:)

Gezien je nicknaam en de links die je plaatste, lijkt het er duidelijk op de bedoeling reclame te maken. Iets wat niet toegestaan is op deze manier. Informeer bij de penningmeester wat de mogelijkheden zijn. ( penningmeester@helpmij.nl )

De links zijn uiteraard verwijderd.

Hallo Crash,

Bedankt voor je reactie. Was niet de bedoeling te spammen. ik denk dat jullie gebruikers wat aan de website hebben.

Ik zal contact opnemen met jullie penningmeester.

Groeten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan