Aankoop Digitale Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorslo

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Heey!

Ik wil voor vakantie, feesten enzo een digitale camera kopen. Hij moet gewoon beetje goede kwaliteit fotos en fimpjes maken. Nu heb ik er 2 gezien. Namelijk

Olympus Digitale Camera X-775 voor €129,95 (kruidvat)

Olympus_MJU_700__570781.jpg

* 7.1 megapixels.
* zeer gebruiksvriendelijke design camera.
* 3x optische zoom
* groot lcd scherm (6.35 cm).
* Kan ook filmpjes maken.
* Nederlandstalige handleiding.
* Incl. software
* Incl. 2 AA batterijen.
* 1 Jaar Olympus fabrieksgarantie.

en een camera van 7.1 megapixels voor €149,- (Lidl, geen merk?)
07_3286_b.jpg

* Afm.: 89,95 x 55 x 23 mm
* Resolutie: 7 megapixels
* Li-Ion batterij, 820 mA
* Sluitertijd: 1/2000 - 8 sec.
* Witbalans: 5 verschillende mogelijkheden
* Beeldformaat: beeld: EXIF 2.2 compatible, DCF compatible, DPOF ondersteuning, JPEG
* Video: MPEG-4
* Incl.: tasje en polsriem, 2x Li-Ion batterijen, oplaadadapter, video-kabel, USB-kabel, Software CD, handboek en 512 MB SD-Card

Welke Camera is het best of raden jullie mij toch nog iets anders aan. Ik hoor het graag
Groetjes

Hoi, ik zou de Olympus pakken, dit is een bekend en goed merk. Ik heb al eens camera's van de aldi gezien en die beeldkwaliteit was alles behalve, ook kon je pas na enige tijd na het trekken van een foto een nieuwe foto maken. Bij elke camera zit hier een kleine tijd tussen maar bij deze was dat zo extremeem dat je er echt last van had.

Bedankt voor je reactie, en kun je in de olympus ook gewoon een kaartje van 1 gb stoppen ofzo?

In deze prijsklasse kun je kopen wat er in de aanbieding is. Vaak worden die camera's al een jaar of langer verkocht en bestaat er dan een forum over. Zodoende weet ik altijd wat ik koop of niet moet kopen. Voorbeeldfoto's en reviews zijn op internet ook te vinden maar daar geloof ik niet zo in. Over deze camera schrijven gebruikers op http://www.kieskeurig.nl/review/80BF6F9133933518C12571D5004265DB.htm van kieskeurig.nl. Je vraagt je af waarom iemand iets bij de Aldi zou kopen maar iemand die ik ken heeft daar toch een mooie monitor vandaan gehaald. Zijn computer was weer veel minder omdat daar niet gemakkelijk een grotere schijf in te zetten is, dat was echt minimaal uitgevoerd. Neem in ieder geval in overweging dat je alles bij de Aldi weer kunt terugbrengen binnen een bepaalde termijn. Bij Mediamarkt kan dat ook met alle camera's die zij verkopen dan kun je jezelf nooit een buil vallen omdat het niet aan de verwachtingen voldoet. Ik bedoel dus echt geld terug zonder gezeur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan