Aankoop game pc, geschikt of een beter idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

McSpanky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2012
Hallo,

Ik ben wat aan het zoeken naar een goede game pc met een relatief betaalbare prijs.
zo vond ik bijvoorbeeld deze http://www.dell.com/nl/p/inspiron-620/pd?oc=d006253&model_id=inspiron-620 die mij niet heel slecht leek, maar ik wil graag jullie meningen en suggesties. Het liefst een systeem dat games smooth en soepeltjes laat lopen en goed snel is. Kant en klaar of iets dat nog in elkaar gezet moet worden alle voorstellen zijn welkom.

Mvg,

McSpanky

Zal hem niet worden ;)

een gt 530 videokaart trekt niet zo hard.

Je zult vaak zien dat bij die al samengestelde pc's een slecht onderdeel zit, vandaar dat de prijs zo aantrekkelijk is.

Je bent beter af als je hem zelf bouwt / laat bouwen (zelf uitzoeken)

idd, je doet beter je gamePC zelf configureren afhankelijk van welke games. Ikzelf studeer informaticabeheer, en heb dit ook zelf samengesteld, en ben zeer tevreden over. Indien je meer informatie wilt, stuur mij en PM via helpmij.nl, dan help ik je graag bij het configureren van je PC.
Groeten
Andy

voor een game pc is de videokaart de grootste boos doener de GT530 zoals eerder genoemd is geen game kaart
nu weten wij niet welke games jij speelt dus is het handig om die op te noemen

je kan zelf ook een systeem samenstellen bij azerty.nl, alternate.nl of 4launch.nl die doen namelijk aan assemblage voor de klant

@andy PM's is niet mogenlijk voor standaard members... verder moet alles via het forum van helpmij als het al via helpmij gaat

Laatst bewerkt:
Pc

oke bedankt voor jullie reacties/info, ik zal even kijken wat ik zal doen...
als ik een vraag heb laat ik het wel weten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan