Aankoop Game systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

benoit1190

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Berichten
3
Hallo allemaal,

Ik heb me laatste tijd verdiept in het bouwen van een nieuwe game pc, ik heb het volgende in gedachte, graag jullie op of aanmerkingen.
Zoals de titel als vermeldt, wil ik gewoon de hedendaagse spellen (BF3, diablo 3 etc.)goed erop kunnen spelen.
Mijn budget ligt rond de 1000 euro, geen randapparatuur

Alvast bedankt

In de bijlage is de pc te zien die ik heb samengesteld.
 

Bijlagen

  • pc.jpg
    pc.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 48
De voeding is overkill 550 watt is zat voor jouw doeleind
als je niet overklokt kan je ook de Core i5 2500 Non-"K" versie nemen scheelt weer 20 á 30 euro
de koeler die je er nu op hebt is ook matig ik zou beter voor een Gelid Tranquillo Rev. 2 kiezen

Dit zou een beter systeem zijn voor minder geld kan je nog een redelijk mooi hd scherm aanschaffen of een Complete audio set om je huisgenoten te irriteren :)
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[441437]=1&product[7505]=1&product[394041]=1

Edit: ik zie dat het een Scythe Mugen 2 Rev. B is ik dacht een Scythe Mugen 3 Was dus is het wel een goede keuze van de CPU koeler, de gelid tranquillo presteert ietjes slechter maar is wel goedkoper
 
Laatst bewerkt:
dank je voor de snelle reactie, ik wil trouwens ook in de toekomst een 2de 6950 erbij zetten, dus dan zal die 750 voeding wel niet meer overkill zijn ofwel?
 
Neej, dan zit je juist goed. als je echt nog upgrade plannen hebt zou ik wel 750 à 850 Watt nemen
 
Waarom heb jij het moederbord en de grafische kaart veranderd?, ik heb deze build van de Tweakers best buy guide van januari 2012 gepakt en daar werd deze build aangeraden
 
Omdat ze dat Moederbord en Videokaart niet hebben bij Azerty dus heb ik iets genomen dat het er het meest op lijkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan