aankoop gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Beste leden,

Een vriend van mij heeft gevraagd of ik een PC kan samenstellen voor hem.
Hij wil die gebruiken voor gamen en videobewerking.

Zijn budget is rond de 1300 euro, niet hoger dan 1400 euro.

Dit is wat ik al samen heb gesteld.
Jullie mogen alles veranderen behalve de behuizing, tenzij jullie een modernere, luxere behuizing kennen

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...667608]=1&product[688073]=1&product[620106]=1
 
Lijstje ziet er goed uit, maar even 2 dingen:
1. Je zou een 700/750W voeding kunnen overweging, want nu heb je weinig marge voor een evt 2e 780 of overklokken.
2. Vanwaar die mSata SSD? Is een gewone SSD niet veel makkelijker? Ze zijn namelijk gewoon even snel.
 
ziet er goed uit alleen ik snap niet waarom je een z serie moederbord hebt genomen met een processor die je niet kunt overclocken
de voeding heeft genoeg vermogen voor een gtx 780 wordt minimaal 600watt aangeraden
en ik zou deze videokaart nemen heeft betere prestaties en koelt beter ---> link
 
Laatst bewerkt:
Watch Dogs, Crysis 3, Far Cry 3, Rome Total War 2, GTA V ( als die uitkomt voor PC), Need For speed series, Battlefield 4....

Dit zijn allemaal zware spelletjes, vooral als je op ultra settings speelt.
Het is toch mogelijk om ultra op deze PC te spelen?
 
Overclocken heeft niet veel effect op de huidige generatie Intel processors, daarvoor zul je (volgens berichten) toch nog even op de nieuw generatie Devil canyon moeten wachten.

De spellen die je daar opnoemt moet hij zeker op ultra kunnen spelen.
 
Die moeten toch al uitgekomen zijn?
Op hardwareinfo.nl lees ik dat ze op 2 june uit gingen komen.
Als ik toch fout zit, wanneer komen ze dan uit?
Want mijn kameraad kan hiervoor wel 2-3 weken wachten, en de prijzen vallen nog ook mee.
 
Je hebt helemaal gelijk, heb alleen nog nergens overclock benchmarks gezien dus weet niet hoe ze in het echt presteren.
 
Kan ik hem al ergens bestellen?
Hem even snel rond gekeken maar vond niet veel.
 
Is deze ook niet van de Haswell generatie processors?
 
Misschien een nutteloze opmerking, maar het verschil tussen die twee kaarten is snelheid. De chip is beter.l bij de eerste.
 
Oké bedankt. Deze vraag gaat op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan