aankoop HUB

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Ik hoop dat de naam HUB juist is voor zo'n toestel die je koopt om meerdere app aan te sluiten op de USB poort.
Vraag is er zijn er in alle soorten prijzen 25 euro tot 150 euro.
Welke hub moet ik kopen ? Ik bezit 2 USB poorten en wens een 5 tal toestellen aan te sluiten zoals printer,webcam,digitaal fototoestel,scanner enz....
 
Wat je nodig hebt hangt volledig af van hoe intensief je de HUB wilt gaan gebruiken. Maw hoeveel je van de apparatuur tegelijk aan hebt staan en hoeveel stroon ze vragen van de HUB en de doorvoer capaciteit van de HUB. Waar jij over spreekt vraagt om zware toepassing en kunje misschien het best extra poorten in de computer plaatsen intern. In ieder geval zou ik voor USB2 kiezen in de zeer snelle of de gewone uitvoering. In ieder geval niet de langzame.

Mvg Sigma
 
Hallo,

Ik wil even opmerken bij het bericht van Sigma dat een USB 2.0 toestel enkel nut heeft als de apparaten die je eraan koppelt ook USB 2.0 zijn, anders blijft de snelheid maar die van je gewone USB apparaten .... of met andere woorden, het systeem is maar zo snel als zijn zwakste schakel ...

groetjes, Nina
 
Zeer goede aanvulling.

Dank je wel.

Mvg Sigma
 
Typhoon

Hoi,

Ik heb me een aantal maanden geleden een "USB HUB 4 PORT" gekocht van het merk Typhoon, dit is erg goedkoop, 25 Euro en hij werkt perfect, het is er een waarbij een adapter zit zodat hij apart gevoed kan worden maar voorlopig heb ik hem in gebruik zonder netstroomadapter en ik heb nog geen enkel probleem gehad, misschien een nadeel (voor in de toekomst), het is een USB1.1

Het hoeft dus zeker geen dure te zijn om goed te werken.

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan